Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:30:36 GMT

پیروزی نادال و حذف ویلیامز در دور نخست ویمبلدون + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۷۹۷۵

پیروزی نادال و حذف ویلیامز در دور نخست ویمبلدون + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایرنا، دیروز (سه‌شنبه) در دومین روز از مسابقات جدول اصلی ویمبلدون، «رافائل نادال» با نتیجه سه بر یک مقابل «فرانسیسکو کروندولو» از آرژانتین نفر ۴۱ رده‌بندی جهانی پیروز شد و به دور دوم صعود کرد. نادال در ست‌های اول و دوم بازی کار دشواری نداشت اما پس از اینکه ست سوم را واگذار کرد، در ست چهارم هم تا آستانه شکست پیش رفت ولی در یک بازگشت خیره‌کننده درحالی که چهار بر یک از حریف خود عقب بود پنج گیم پیاپی را پیروز شد و بازی را به سود خود به پایان برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان دیگر مدعیان، «استفانوس سیتسیپاس» یونانی که شانس چهارم قهرمانی است از سد حریف خود گذشت ولی «فلیکس آگور آلیاسیمه» کانادایی که شانس ششم قهرمانی است مقابل «ماکسیم کرسی» از آمریکا که در رتبه ۴۵ جهان قرار دارد باخت و حذف شد.

«مارین چیلیچ» از کرواسی نفر ۱۷ رده‌بندی جهانی و «متئو بریتینی» ایتالیایی نفر ۱۱ جهان که پارسال به فینال ویمبلدون رسید به‌دلیل مثبت‌شدن آزمایش کرونا نتوانستند به‌میدان بروند و حذف شدند.

در بخش زنان نیز «سرنا ویلیامز» اسطوره ۴۰ساله تنیس جهان که با ۲۳ گرنداسلم پرافتخارتین تنیسور تاریخ محسوب می‌شود پس از یک سال دوری از میادین، روی زمین چمن ویمبلدون پا گذاشت اما نتوانست از پس «هارمونی تن» که ۱۶ سال از او جوان‌تر بود برآید.

«ایگا شویانتک» نفر اول رده‌بندی جهانی هم به‌راحتی حریف خود را شکست داد و به دور دوم رسید. این سی و ششمین پیروزی پیاپی این تنیسور لهستانی بود. شویانتک ۲۱ساله هر ۲ گرند اسلم برگزار شده در سال ۲۰۲۲ را با قهرمانی پشت سر گذاشته و در واقع از ویمبلدون پارسال تا رولن‌گاروس امسال، هربار که گرند اسلمی برگزار شده، با قهرمانی او به پایان رسیده است؛ چهار قهرمانی پیاپی در گرند اسلم.

خلاصه‌ای از مسابقه نادال در دور نخست ویمبلدون را تماشا کنید:

برچسب‌ها ویمبلدون رافائل نادال سرنا ویلیامز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویمبلدون رافائل نادال سرنا ویلیامز ویمبلدون رافائل نادال سرنا ویلیامز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو

النصر در شبی که کریستیانو رونالدو هت تریک‌ کرد حریف خود را با ۶ گل در هم کوبید.

به گزارش مشرق، در حساس ترین بازی هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان النصر در خانه با درخشش کریستیانو رونالدو جشنواره گل به راه انداخت. النصر در این بازی خانگی توانست با ۶ گل حریف خود را در هم کوبد.

کریستیانو رونالدو ستاره این بازی بود و توانست ۳ گل به ثمر رساند. این ششمین هت تریک‌ این ستاره پرتغالی در این دو فصل حضورش در النصر است.

سادیو مانه هم عملکرد خوبی در این بازی داشت و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. اوتاویو و الفتیل دیگر گل های النصر را به ثمر رساندند.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۴ امتیازی شد و با ۹ امتیاز کمتر نسبت به الهلال و البته یک بازی بیشتر در رده دوم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان
  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربس
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • طوفان نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان
  • صعود عالمیان به جدول اصلی گرند اسمش عربستان