Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم ربانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان اعتبار، ۱۰۰ میلیارد ریال برای برق رسانی به چاه های آب شرب و ۲۰۰ میلیارد ریال برای مقاوم سازی شبکه فرسوده شهر شیروان مصوب شده است که جزو طرح های اولویت دار شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث مقاوم سازی شبکه های فرسوده شهر، سال گذشته ۱۶ روستا پاکسازی انجام شد که در این زمینه ۱۲ کیلومتر بحث رفع حریم شبکه فشار متوسط، پنج کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۲ دستگاه ترانسفور ماتور نصب شد و ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مقاوم سازی جهت انجام آن هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربانی با بیان اینکه این شهرستان جزو رنکینگ نخست مقاوم سازی شبکه فرسوده برق در استان است اضافه کرد: اینک در این راستا، برق رسانی به ۱۲ روستای شهرستان در دست اجرا است که بیش از ۳۰ درصد کار انجام شده است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان شیروان گفت: با توجه به سفر پرخیر و برکت ریاست جمهور و اعتبارات تخصیص داده شده امسال برای اجرای طرح های عمرانی اقدامات خوبی در سطح شهر و روستا انجام گرفته و در دست اجرا است.

به گفته ربانی ۴۰ درصد مشترکان برق این شهرستان در حوزه صنعت و کشاورزی و ۶۰ درصد مشترکان خانگی شهری و روستایی هستند، همچنین از ۷۰ هزار مشترک این شرکت، ۸۰ درصد شهری و ۲۰ درصد روستایی هستند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که ۷۰ هزار مشترک برق دارد.

برچسب‌ها انرژی برق مصرف بهینه برق اعتبارات شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مصرف بهینه برق اعتبارات انرژی برق مصرف بهینه برق اعتبارات شیروان میلیارد ریال مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ ، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

کد خبر 6094219

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد