Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، محسن آشوری شامگاه سه شنبه در حاشیه آیین تقدیر از کاراته کاران شهر پردیس که در تالار اجتماعات شهرداری پردیس برگزار شدبه خبرنگاران گفت: ورزشکاران این رشته با وجود مربیان ورزشی خوب در تمام مقاطع و مراسم قهرمانان خوبی در عرصه های مختلف ورزشی داشته و دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان پردیس ظرفیت خوبی در رشته کاراته در استان به شمار می آید، اظهار داشت: کاراته کاران دختر و پسر شهرستان درعرصه های بین المللی، کشوری خوش درخشیدند و مدالهای رنگارنگ و ارزشمندی را کسب کردند که نشان از ظرفیت خوب این ورزش در این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی گفت: بر اساس تقویم ورزشی که توسط هیات کاراته  استان تهران برای شهرستان های مختلف پیش بینی شده برنامه های قهرمانی  کشور و مسابقات برون مرزی برای مسابقات آسیایی و جهانی پیش بینی شده است.

آشوری گفت: پس از انجام مسابقات قهرمانی کشور و حضور در اردوهای  تیم ملی و انتخاب نهایی انتظار داریم مانند سنوات گذشته شاهد حضور ورزشکارانی از این منطقه باشیم.

برگزاری مراسم تقدیر از ورزشکاران در هفته مبارزه با مواد مخدر 

رئیس هیات کاراته شهرستان پردیس گفت: این مراسم از سوی هیات کاراته شهرستان پردیس  به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با شعار«ورزش علیه اعتیاد» برگزار شد.

رضا کاظم صنایع ادامه داد: در این آیین از قهرمانان این رشته نظیرحمزه گودرزی، بهمن خندان ، محمد امین کاظم صنایع که از قهرمانان ملی کشور هستند با حضور محسن آشوری نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی، محمد مهدی عطایی رئیس هیات کاراته استان تهران تقدیر شد.

به گزارش ایرنا در این آیین ورزشکاران درخواستهای خود را مبنی بر حمایت بیشتر مسئولان از ورزش کاراته در شهرستان و تجهیز سالن های ورزشی که با کمبود تاتامی و سایر تجهیزات مواجه هستند را مطرح کردند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدو ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس تیم ملی ایران فدراسیون کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس تیم ملی ایران فدراسیون کاراته شهرستان پردیس تیم ملی ایران فدراسیون کاراته شهرستان پردیس هیات کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴ سال سطح یک آسیا در ریاض عربستان از هشتم تا پانزدهم اردیبهشت برگزار شد که ایران با ۴ ورزشکار پسر و یک تنیسور دختر در این رویداد به میدان رفت.   در بخش پسران و در رقابت‌های دونفره، تیم ایران متشکل از رامتین رافعی و کیارش صادقی برابر تیم تایلند و پاکستان به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در رقابت‌های انفرادی نیز کیارش صادقی با قبول شکست برابر حریفی از تایلند، در فینال به مقام دومی بسنده کرد.   در بخش انفرادی، رامتین رافعی دیگر نماینده ایران که به دیدار رده‌بندی رفته بود موفق شد حریف خود از چین‌تایپه را شکست بدهد تا با کسب مقام سومی به کار خود پایان دهد. راستین اکبری و آریا شعبان نژاد دیگر تنیسور‌های ایرانی در این مسابقات به ترتیب رتبه‌های ۱۸ و ۱۹ را به خود اختصاص دادند.   در بخش دختران، رومینا رافعی در مسابقات انفرادی هفتم شد، اما این تنیسور کشورمان در بخش دونفره با حریفی از ترکمنستان موفق شد با ایستادن در رده سوم به کار خود پایان دهد.   گفتنی است با این نتایج، رنکینگ تنیسور‌های ایرانی ارتقا خواهد یافت و قهرمانان کشورمان موفق شدند در بین رقبای خود جایگاه به مراتب بهتری را به دست بیاورند. هدایت این تیم برعهده فرشید زیدی بود.   در این مسابقات ۷۰ تنیسور از کشور‌های ایران، هند، پاکستان، تایلند، هنک‌کنگ، چین‌تایپه، رومانی، عربستان، سوریه، اردن، انگلیس، چین و قزاقستان در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا