Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رییس پلیس راهور تهران بزرگ از حضور تیم‌های پلیس راهور جهت ایمنی و انضباط ترافیکی در 190 نقطه از شهر تهران به دلیل مراجعات داوطلبین کنکور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار محمد حسین حمیدی گفت: ترافیک شهر تهران روال عادی خود را طی می‌کند و ورودی‌های شهر در حوزه‌های بزرگراهی پرحجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راهور تهران افزود: از امروز به مدت 4 روز بدلیل برگزاری کنکور سراسری، در 190 نقطه از شهر تهران، ترافیک خاصی را خواهیم داشت و مراجعات خانواده‌ها برای رساندن عزیزان خود به مراکز برگزاری کنکور را شاهد خواهیم بود.
سردار حمیدی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ تا پایان این مراسمات در محل و مقاطع مختلف حضور دارند تا بتوانند با اجرای طرح‌هایی که اجرا می‌کنند آرامش را برای مراجعه کنندگان و شهروندان در سطح شهر تهران مهیا نمایند.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ به مراجعه کنندگان و داوطلبین که قصد حضور در کنکور را دارند توصیه کرد که برای آنکه به موقع در محل حاضر شوند زودتر حرکت کرده تا در ساعت و تایم مقرری که به همین منظور پیش بینی شده بتوانند با خیال راحت در این مراکز حاضر شوند.
سردار حمیدی همچنین در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه سه شنبه 8 تیر ماه 1401 گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت دارای بار ترافیکی می‌باشند.
وی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از کبیری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از سردار جنگل دارای بار ترافیکی هستند.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از مقطع جانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب از جهان تاب، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از خروجی مرزداران، در مسیر غرب به شرق آزادراه از پل شرقی و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از قبل از پل صنایع هوایی بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
سردار حمیدی همچنین گفت: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از ایران فیلم و مسیر جنوب به شمال نواب از میدان 9 دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معابر تهران مسیر شرق به غرب مسیر غرب به شرق پلیس راهور تهران جنوب به شمال بار ترافیکی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی

به گزارش «تابناک»، سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم. 

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند