Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:01:28 GMT

نیمار و الخلیفی؛ طلاقی به بهای 220 میلیون یورو

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۹۱۱۶

نیمار و الخلیفی؛ طلاقی به بهای 220 میلیون یورو

به گزارش "ورزش سه"، نیمار بر سر دوراهی گیر کرده اما پی اس جی هیچ تردیدی در تصمیماتی که اتخاذ کرده ندارد. 
در فاصله یک سال پس از تمدید قرارداد تا سال 2025 با گزینه تمدید یک سال دیگر که از جمعه دیگر فعال می‌شود، حالا روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده که پی اس جی دیگر روی نیمار حساب نمی‌کند. مشکلی که نزدیک به 220 میلیون یورو برای پی اس جی هزینه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیران این باشگاه فرانسوی در فاصله کمی پس از پایان لیگ به نیمار هشدار دادند که باید به دنبال تیم جدیدی باشد. پاسخ این بازیکن قاطع بود، چرا که او به هیچ وجه در فکر آغاز یک زندگی جدید دور از پاریس نیست. 
حالا شرایط تغییر کرده است. وقتی که او پیش از این خواهان جدایی بود، این باشگاه درهایش را به روی او بست و حالا این اوست که تصمیم گرفته درها را به روی خودش ببندد. 
این بازیکن برزیلی یکی از سنگین‌ترین قمارهای تاریخ فوتبال بود و پنج سال پیش با 222 میلیون یورو به گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد. او خیلی زود از این تصمیم پشیمان شد و نام رئال مادرید و بارسلونا در کنار نامش به گوش رسید اما چاره‌ای برای جدایی نداشت و تصمیم گرفت قراردادش را تمدید کند. 
دستمزد 45 میلیون یورویی در فصل باعث شده که او در این باشگاه بماند و این در حالی است که به گفته فوربس، دستمزد سالانه او نزدیک به 90 میلیون یورو است که تنها کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در این زمینه از او جلوتر هستند. هرچند کیلیان امباپه از اول جولای از تمام آنها پیشی گرفته و در جایگاه اول بالاترین دستمزد برای یک ورزشکار قرار می‌گیرد. 
نیمار از زمانی که سن کمی داشت، در واقع یک کارخانه پول‌سازی برای خانواده به حساب می‌آمد. او شرکت و املاک خودش را دارد اما هرگز سعی نکرده مثل یک ورزشکار صرف زندگی کند. او از زندگی لذت می‌برد و این .موضوع کاملا مشخص است. 
ناصر الخلیفی هفته گذشته مدعی شد که زمان اسراف سپری شده و بازیکنانی که جایی در این تیم دارند باید این تصمیم را پذیرفته و پارک دو پرنس را ترک کنند. نیمار یکی از آنهاست اما در حال حاضر هیچکس در دنیای فوتبال نمی‌تواند چنین قرارداد سنگینی را بشکند. 
تصمیم الخلیفی برای حفظ بازیکنی که بارها از خطوط قرمز و قوانین تعیین شده در رختکن عبور می‌کرد به خاطر پول و عملکرد ورزشی او بود. رییس پی اس جی همیشه از شرایط و رفتارهای آنها خبر داشت اما حالا به این نتیجه رسیده که وقت قطع همکاری است. 
کسانی که با نیمار زندگی کرده‌اند از مصدومیت‌ها به عنوان نقطه آغاز همه اتفاقات صحبت می‌کنند و معتقد هستند که شرایط جسمانی او باعث شد که این بازیکن نتواند به صورت مداوم از تمامی ظرفیتش استفاده کند. 
مهارت فوتبالی او ورای هر تردیدی است اما بدنش پاسخ کافی و لازم را به او نمی‌دهد. بسیاری باور دارند که او شاید هنوز شانسی داشته باشد اما هر روز که می‌گذرد، همه چیز علیه او است. 
البته که او در رختکن مورد احترام است چون همه بازیکنان او را فردی بسیار خوب و جذاب می‌دانند که نگاه خاص خودش را به زندگی دارد. بازگشت او به سطح اول فوتبال نیاز به برنامه‌ریزی و فداکاری‌ای دارد که شاید جایی در ایدئولوژی او نداشته باشد. 
پی اس جی یا بهتر بگوییم، ناصر الخلیفی از نیمار خسته شده است. آمارها و مبالغ هزینه شده با یکدیگر هم‌خوانی ندارند و آنها نیاز به ایجاد تعادل در این تیم دارند. 
این بازیکن برزیلی دیگر یک ستاره نیست. امباپه جای او را در این تیم گرفته و مسی نیز به این جمع اضافه شده است. به نظر می‌رسد که به محض توافق با پوچتینو، کریستوف گالتیه به پی اس جی ملحق خواهد شد و این بازیکن دیگر جایی در رختکن این مربی ندارد.

 

منبع: مارکا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاریس سن ژرمن میلیون یورو پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی

تنش‌های سیاسی در جهان همچنان بیشتر از مباحث اقتصادی و عرضه و تقاضا بر روی بهای نفت در بازار جهانی تاثیر می‌گذارد. بیم و امید‌ها برای رسیدن به توافق صلح میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی و استقرار آتش بس دائمی در غزه که می‌تواند بار دیگر ثبات را به خاورمیانه بازگرداند، بهای طلای سیاه را امروز در بازار انرژی تحت تاثیر قرار داد. 

به گزارش الجزیره، عدم قطعیت در توافق آتش بس میان حماس و رژیم صهیونیستی باعث تغییرات جزئی بهای نفت در معاملات امروز بازار جهانی شد. 

بر این اساس، بهای نفت برنت دریای شمال با ۳۷ سنت افزایش به ۸۳ دلار و ۳۳ سنت در هر بشکه رسید. نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا نیز با همین میزان افزایش، ۷۸ دلار و ۴۸ سنت در هر بشکه داد و ستد شد. 

در معاملات هفته گذشته بازار جهانی، نفت برنت ۷ درصد و نفت وست تگزاس اینترمیدیت ۶.۸ درصد سقوط را به دلیل داده‌های آماری ضعیف درباره ایجاد شغل در آمریکا و زمانبندی برای کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزور (بانک مرکزی آمریکا) تجربه کردند. 

گرچه مقامات صهیونیست تاکنون درباره پذیرش توافق صلح از سوی حماس اظهار نظر رسمی نکرده اند، اما برخی منابع از احتمال رد شدن این مسئله از سوی تل آویو اقدام به گمانه زنی کرده اند. این موضوع یعنی ادامه تنش‌ها در خاورمیانه و تاثیر مخرب آن بر بهای نفت در بازار جهانی.

در حوزه اقتصاد، داده‌های آماری درباره اقتصاد چین به عنوان بزرگترین وارد کننده نفت خام جهان امیدوار کننده بوده است که همین امر می‌تواند به تقویت تقاضا در بازار انرژی منجر شود.

مترجم: ابوالفضل هاشمی

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد