Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای درخشان گفت: در سفر دو روزه (پنجم و ششم تیرماه ۱۴۰۱) دکتر خالدی فر به تهران و دیدار با مسئولان وزارت بهداشت، ابتدا با مشاور معاون آموزشی و مدیرکل حوزه معاونت آموزشی پیرامون مسائل آموزشی دانشگاه بحث و تبادل نظر کرد.

 همچنین دیدار دکتر خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با دکتر باقری فردمعاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای بررسی مسائل آموزشی دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر خالدی فر با معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کرد و پیرامون پاداش بازنشستگان و اعتبارات بخش بهداشت و درمان گفتگو وتبادل نظر نمود.

همچنین در این روز دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در دیدار با مدیرکل اعتبارات بخش سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور، تخصیص اعتبارات بخش سلامت را پیگیری کرد.

در سفر دکتر خالدی فر به وزارتخانه بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور علاوه بردیدار با معاون اجرائی هیات امنا ارزی در معالجه بیماران جهت تخصیص دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی به استان چهارمحال و بختیاری، در نشستی با معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز پاداش بازنشستگان و اعتبارات بخش بهداشت و درمان را پیگیری نمود.

در ادامه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد همراه با سرپرست معاونت درمان و مسئول تجهیزات پزشکی دانشگاه طی معاون اجرائی هیات امنا ارزی در معالجه بیماران، تخصیص دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی به استان چهارمحال و بختیاری را مورد بررسی قرار دادند.

علاوه بر دیدار دکتر خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و دکتر خسروی سرپرست معاونت درمان دانشگاه با مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بامحوریت اعتبارات پروژه‌های در حال ساخت دانشگاه، دکتر خالدی فر به همراه دکتر خسروی بامشاور معاونت امور مجلس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای پیگیری مکاتبات دانشگاه دیدار کردند.

 در این سفر دیدار دکتر خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بامحوریت اخذ اعتبارات لازم جهت پرداخت‌های پرسنلی و کارانه پزشکان و پرستاران، اعتبار لازم جهت خرید تجهیزات پزشکی و تامین اعتبارات پروژه‌های عمرانی نیز رقم خورد.

همچنین دیدار دکتر خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، دکتر خسروی سرپرست معاونت درمان و مهندس قانی مسئول تجهیزات پزشکی دانشگاه با معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور پیگیری تخصیص تجهیزات پزشکی سنگین برای مراکز تابعه استان برگزار شد.

دیدار و نشست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سرپرست معاونت درمان و مسئول تجهیزات پزشکی دانشگاه با معاون امور مجلس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در راستای تخصیص تجهیزات پزشکی و اعتبارات دانشگاه جهت پرداخت مطالبات صورت گرفت.

همچنین دیدار دکتر خالدی فر، دکتر خسروی و مهندس قانی با مسئول اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور به استان در سازمان برنامه و بودجه بامحوریت جذب اعتبارات مصوب در حوزه بهداشت و درمان در سفر استانی ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید

اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور برای رفع محرومیت شهرستان کوهرنگ

در این روز پرکار دکتر خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، دکتر خسروی سرپرست معاونت درمان و مهندس قانی مسئول تجهیزات پزشکی دانشگاه به دیدار رئیس هیات امنا صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران رفت و تخصیص دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی به استان چهارمحال و بختیاری را پیگیری نمود.

دیدار دکتر خالدی فر با مدیرکل امور رفاه و سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور افزایش سقف حقوق و ردیف‌های سایر بودجه پایان بخش سفر کاری دو روزه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری به وزارت بهداشت بود.

گفتنی است: در جریان بیست و چهارمین سفر استانی رئیس جهمور به چهارمحال و بختیاری و حضور در منطقه لبد بازفت شهرستان کوهرنگ، دکتر خالدی فر به همراه معاونین توسعه و بهداشتی دانشگاه در این منطقه محروم حضور یافت و علاوه بر بررسی مسایل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان، به ارائه خدمات رایگان تخصصی و فوق تخصصی پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر ریاست جمهوری بهداشت و درمان مصوبات سفر رییس جمهور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان برنامه و بودجه کشور سرپرست معاونت درمان چهارمحال و بختیاری بهداشت و درمان اعتبارات بخش دکتر خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان