Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ملوانان فصل گذشته بازیهای خوبی را در رقابتهای لیگ دسته به نمایش گذاشت که مزد آن را با راهیابی به لیگ برتر دریافت کرد. با این وجود این تیم در خلال فصل گذشته بی نقص نبوده و با مشکلاتی در زمین بازی از جمله فقدان برخی بازیکنان موثر در پست های حساس رنج می برد که میتوان به انسجام نامناسب در خط میانی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فصل نقل و انتقالات برای تغذیه بازیکنان موثر فرصتی است تا تمامی تیمهای نیازها و ضعف‌های خود را با تامین بازیکنان مناسب بپوشانند. فرصتی که تا به امروز باشگاه ملوان برای بهره برداری از آن قدمی برنداشته است.

آماده نبودن ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران(تختی) بندرانزلی از یک سو و شرایط مبهم جذب بازیکنان جدید و همچنین تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته، باعث شده تا طرفداران پرشمار این تیم، نگران نحوه آماده سازی ، جذب بحضور ملوان در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر باشند.

با توجه به اینکه این نماینده گیلان پس از ۶ سال دوری، دوباره به لیگ برتر صعود کرده و تنها نماینده این استان در بالاترین سطح فوتبال کشور است، انتظار می‌رفت که مسئولان و مدیران این باشگاه پس از صعود به لیگ برتر، به فکر تشکیل تیم قدرتمندی برای حضور در لیگ برتر باشند تا فصل آینده نیز بتوانند سهمیه خود را در این لیگ حفظ کنند.

پس از قهرمانی تیم ملوان در لیگ دسته اول، مازیار زارع سرمربی این تیم و همچنین پژمان نوری مدیرعامل این باشگاه در جشن قهرمانی عنوان داشتند که از همین امروز باید به فکر حضور قدرتمند در رقابتهای لیگ برتر باشند و تیم منسجمی را برای شرکت در این دوره از مسابقات آماده کنند.

اما تاکنون هیچ اقدام موثری از سوی مدیریت باشگاه انجام نشده است زیرا حامی مالی این تیم اقدامات لازم را برای این امر انجام نداده و همه طرفداران ملوان و سایر طرفداران فوتبال در گیلان منتظرند که چه شرایطی برای این تیم رقم زده خواهد شد.

علاوه بر این طی بازدید مسئولان سازمان لیگ برتر از ورزشگاه تختی بندرانزلی و ۲۶ ایرادی که برای انجام میزبانی ملوان در بازهای خانگی در لیگ برتر گرفته شد، بسیار بعید به نظر می‌رسد که تا آغاز رقابتهای فصل جاری لیگ برتر (۲۰ مرداد ماه) این موارد ترمیم و اصلاح شوند.

به همین دلیل تیم ملوان مجبور است که بازهای خانگی خود را در ورزشگاه دیگر و آن هم در استان همجوار گیلان که از ورزشگاه مناسبی برخوردار باشد، برگزار کند که بی شک این کار از لحاظ روحی روانی و همچنین از لحاظ مالی، به ضرر ملوان خواهد بود.

اما این امر تنها مشکل این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر نیست چون هنوز اقدامی از سوی مسئولان این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید انجام نشده و حتی وضعیت کادرفنی این تیم نیز مشخص نیست که آیا ملوان با مازیارزارع در لیگ برتر حضور خواهد یافت و یا مربی دیگری جانشین این مربی بومی خواهد شد.   

این در حالی است که سایر تیمهای حاضر در لیگ برتر از مدتها پیش اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر خود کرده و اکثر ستاره‌های داخلی نیز وضعیت آنان و تیم جدیدشان مشخص شده و در بازار نقل و انتقالات بازیکنان زیادی وجود ندارد.

با توجه به این امر، اگر مسئولان باشگاه ملوان از همین امروز نیز دست به کار شوند و برای حضور در بازار نقل و انتقالات ورود کنند، برای جذب بازیکن یا بازیکنان طراز اول، شانس چندانی ندارند و به طور حتم از سایر تیمهای حاضر در لیگ برتر برای جذب بازیکن جدید و تاثیرگذار، عقب‌تر هستند.

این فرصت سوزی ها باعث می‌شود که ملوانان در وقتهای اضافه به بازار نقل و انتقالات ورود کرده و با بازار خالی از بازیکن تاثیرگذار مواجه خواهد شد که این امر شرایط این تیم قدیمی شهرستانی را برای حضور در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر سخت و دشوار خواهد کرد.

همچنین از باشگاه ملوان نیز اخباری برای جذب بازیکنان جدید به گوش نمی‌رسد و هواداران این تیم و سایر علاقمندان به فوتبال در گیلان منتظر واکنش و اقدامات مسئولان باشگاه ملوان برای حضور قدرتمند در لیگ برتر هستند اما همچنان شرایط این تیم نامشخص است.

حفظ کادرفنی و تقویت تیم 

اما یکی از کارشناسان فوتبال در خصوص وضعیت ملوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به وضعیت ملوان طی ۲ سال اخیر، انتظار می‌رود که کادرفنی تیم حفظ شوند چون اعضای کادرفنی همگی از بازیکنان اسبق این تیم هستند که طی ۲ سال اخیر نیز نتایج خوبی را کسب کردند.

امید هرندی افزود: همچنین این تیم باید از لحاظ بازیکن تقویت شود چون رقابتهای لیگ برتر با لیگ دسته اول بسیار متفاوت است و قابل مقایسه نیست و مسئولان ملوان باید طوری برنامه‌ریزی کنند و در لیگ برتر حضور یابند که در نهایت بین رتبه ششم تا دهم جدول قرار گیرند.

وی ادامه داد: هم اینک تعدادی از تیمهای بسیار قدرتمند و انگشت شمار با قراردادهای نجومی بازیکنان خوب را جذب کردند و اکثر بازیکنان طراز اول فقط در چند تیم حضور می یابند و به همین دلیل مسئولان ملوان باید خیلی سریع در بازار نقل وانتقالات حضور یافته تا چند بازیکنی که نیاز دارند را جذب کنند..

کاپیتان و دروازبان اسبق تیم منتخب گیلان به عدم حضور تیم ملوان در بازار نقل و انتقاات نیز اشاره کرد و گفت: تیمهایی که با سرمایه‌گذار شخصی اداره می‌شوند، این مشکلات را دارند و اگر حامل مالی با مشکل اقتصادی روبرو شود، تیم نیز ضربه می خورد اما تیمهای دولتی و همچنین تیمهایی که از طریق صنایع حمایت می شوند، چنین مشکلاتی ندارند.

وی که سالها به عنوان سرمربی تیمهای گیلانی را در لیگهای مختلف هدایت می‌کرد، بیان کرد: گرچه پول خوبی وارد فوتبال می شود اما فوتبال ما حرفه ای نیست و این پولها به خوبی تقسیم نمی شوند و به هیمن دلیل تیمهایی همچون ملوان ضربه می‌خورند

هرندی خاطرنشان کرد: خوشبختانه فصل گذشته سرمایه گذاری که ملوان را حمایت می کرد به خوبی این تیم را از لحاظ مالی حمایت کرد و ملوان نیز توانست بدون دغدغه مالی در رقابتها حضور یابد و قهرمان لیگ دسته یک شود و به لیگ برتر صعود کند اما باید مشخص و تعیین شود که سرمایه گذار چه هدفی را پس از صعود به لیگ برتر دنبال می کند.

وی اظهار داشت: به طور حتم سرمایه‌گذاری در فوتبال، درآمد اقتصادی ندارد اما از حامی مالی ملوان درخواست دارریم که برای حضور قدرتمند در لیگ برتر نیز، برنامه‌ریزی داشته باشد و همین امروز با کادر مدیریت جلسه گذاشته و وضعیت این تیم پرطرفدار مشخص شود چون فردا خیلی دیر است.

تصمیم سریع حاملی مالی نسبت به وضعیت حضور ملوان در لیگ برتر  

این کارشناس فوتبال افزود: از سوی دیگر یکی از مهمترین عواملی که حامیان مالی در فوتبال به آن توجه نمی‌کنند، خوشحالی یک شهر و یک استان با این سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود که نمونه بارز آن نیز، همین ملوان است که با صعود به لیگ برتر، یک شهر و یک استان خوسحال شد.

وی گفت: به طور حتم با سرمایه‌گذاری مناسب ملوان در لیگ برتر و کسب نتایج مطلوب این تیم به خصوص برابر تیمهای طراز اول کشور،  شور و نشاط زیادی در بندرانزلی و کل استان گیلان ایجاد می‌شود که به طور حتم حامیان مالی نیز باید این شرایط را درنظر گرفته و برای ایجاد این نشاط در جامعه تلاش کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود اگر حامی مالی ملوان یک نقطه عطفی برای خود درنظر بگیرد و از لحاظ مالی از این تیم در لیگ برتر نیز حمایت مناسبی داشته باشد، بی شک ملوان با توجه به پتانسیل و هوادارانی که دارد و همچنین با حضور مربیان و مشاوران فنی بومی که تجربه مناسبی نیز اندوخته‌اند، در لیگ برتر نیر نتایج قانع کننده ای را کسب و در نهابت در نیمه اول جدول رده بندی قرار خواهند گرفت.

هرندی در خاتمه بیان کرد: همچنین نماینده مردم بندرانزلی در مجلس و مسئولان شورای شهر نیز باید از این تیم حمایت کنند و هر چه سریعتر این امر انجام شود تا تیم قدیمی و پرطرفدار ملوان بندرانزلی با قدرت و آمادگی ، در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر حضور یابد.

با توجه به نظرات این کارشناس و همچنین مسایل موجود در فوتبال، حامی مالی ملوان باید هرچه سریعتر تکلیف این تیم را برای حضور در لیگ برتر مشخص کند و هم اینک نیز بسیار دیر است چون اکثر بازیکنان تاثیرگذار جذب باشگاه‌های دیگر شدند و از سوی دیگر باید سایر مسئولان استانی و شهرستانی نیز از این تیم حمایت کنند.

همچنین حفظ کادرفنی و تقویت بازیکنان این تیم باید در دستور کار مدیریت باشگاه قرار گیرد تا در رقابتهای لیگ برتر نیز ملوان با یک کادرفنی بومی در فوتبال کشور حضور یابد چون این کادر به خوبی از وضعیت تیم و بازیکنانش، آشنایی کاملی دارد.    

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان برای جذب بازیکن نقل و انتقالات بازار نقل باشگاه ملوان رقابتهای لیگ سرمایه گذاری جذب بازیکنان برای حضور لیگ برتر لیگ برتر لیگ برتر طور حتم فصل گذشته حامی مالی لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی الوحده در حضور نوراللهی

تیم فوتبال الوحده ابوظبی در خانه حریف انتهای جدولی لیگ برتر فوتبال امارات به تساوی رضایت داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الوحده در بیست‌ویکمین دیدارش در فصل جاری لیگ برتر امارات جمعه شب در خانه الامارات نتیجه تساوی بدون گل را به دست آورد. الوحده مهمترین فرصت گلزنی‌ را در دقیقه 60 توسط عمر خریبین از روی نقطه پنالتی از دست داد.

احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده برابر الامارات بازی کرد.

در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ برتر امارات الوحده با 35 امتیاز چهارم است.

تساوی اتحاد کلبا با گلزنی قایدی + فیلم

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!