Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، براساس اعلام آمادگی حماس، این جنبش «هشام السید» نظامی اسیر صهیونیست را در مقابل آزادی اسرای بیمار فلسطینی دربند در زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد خواهد کرد.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که «مقاومت به موجب قرارداد توافق اسرا موافقت کرده که "هشام السید" اسیر بیمار اسرائیلی را در ازای آزادی اسرای فلسطینی بیمار در زندان‌های رژیم اشغالگر، آزاد کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش، جنبش حماس از هرگونه میانجیگری بین المللی در این زمینه نیز استقبال کرده است.

گردان‌های شهید عزالدین القسام روز گذشته با انتشار ویدیویی اعلام کرد که هشام السید وضعیت خوبی ندارد.

این گردانها روز سه‌شنبه بر اثبات گفته خود درباره به اسارت گرفتن «هشام السید» نظامی صهیونیست، صحنه‌هایی از عملیات اسارت وی را منتشر کرد.

گردان‌های شهید عزالدین القسام دوشنبه شب از وخامت حال این اسیر صهیونیست خبر داد.

«ابو عبیده» سخنگوی این گردان‌ها گفت: اعلام می‌کنیم حال یکی از اسرای دشمن نزد گردان‌های القسام وخیم است.

تصاویری که گردان های القسام منتشر کرده، هشام السید یکی از چهار اسیر صهیونیست را نشان می دهد که به کمک کپسول اکسیژن نفس می کشد.

هشام السید در سال ۲۰۱۵ به اسارت نیروهای مقاومت فلسطین درآمد.

مقامات رژیم صهیونیستی سال هاست که از طرف خانواده های این اسیران و افکار عمومی صهیونیست ها به خاطر تلاش نکردن برای آزادسازی اسیران یاد شده تحت فشار هستند و با این اقدام گردان های شهید عزالدین القسام بار دیگر موضوع اسیران صهیونیست نزد گروه های فلسطینی و بی توجهی مقامات رژیم صهیونیستی به سرنوشت آن ها در کانون رصد رسانه ها و افکار عمومی صهیونیست ها قرار گرفته است.

هم اکنون نزدیک به پنج هزار فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند که نزدیک به ۶۰۰ نفر از آنان بیمار هستند و وضعیت خوبی ندارند.

برچسب‌ها کرانه باختری اسیر رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرانه باختری اسیر رژیم صهیونیستی کرانه باختری اسیر رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی گردان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: برای رسیدن به توافق به قاهره می‌رویم

جنیس حماس اعلام کرد هیأت فلسطینی روز شنبه با «نیت مثبت» و به‌منظور حصول توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا راهی مصر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با برگزاری مذاکرات غیرمستقیم درباره آتش‌بس و همچنین تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، حماس روز جمعه اعلام کرد هیأت این جنبش با هدف حصول توافق راهی قاهره خواهد شد.

این در حالی است که یک مقام آمریکایی به رویترز گفته ایالات متحده معتقد است در گفت‌وگوهای قاهره بر سر آتش‌بس و تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی پیشرفت‌هایی حاصل شده اما «منتظر خبرهای بیشتری هستیم».

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا نیز «ویلیام برنز» مدیر سیا را روانه مصر کرده تا در مذاکرات آتش‌بس شرکت کند.

حماس در بیانیه‌ای درباره مذاکرات اعلام کرده است: «در پرتو تماس‌ها با برادران میانجی در قصر و مصر، هیأت حماس روز شنبه و برای تکمیل گفت‌وگوها راهی قاهره می‌شود».

در ادامه بیانیه حماس آمده است: «ما بر نیت مثبت که رهبری جنبش پس از بررسی پیشنهاد اخیر آتش‌بس به آن پاسخ داده است، تاکید می‌کنیم. ما با همین نیت و برای رسیدن به توافق به قاهره می‌رویم».

مقاومت فلسطین همچنین تاکید کرده است: «مصمم هستیم تا به توافقی برسیم که مطالبات مردم ما برای توقف تجاوزات، عقب‌نشینی اشغالگران، بازگشت آوارگان، آغاز بازسازی و تبادل اسرا را تامین کند». 

برگزاری این مذاکرات در حالی است که کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به‌شدت از طرف خانواده‌های اسرای اسرائیلی برار حضول توافق تحت فشار قرار گرفته است.

مقاومت فلسطین نیز بارها اعلام کرده بدون تحقق شروط خود، به توافق رضایت نخواهد داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • مفاد جدید آتش‌بس در غزه منتشر شد/ آزادی ۱۰۰۰ فلسطینی مقابل ۳۳ اسیر صهیونیست
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا بین حماس و اسرائیل منتشر شد
  • پیش‌نویس توافق مبادله اسرا: آزادی 800 اسیر فلسطینی در قبال 33 اسیر اسرائیلی
  • رسانه عبری متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا را منتشر کرد
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: جنگ را متوقف کنید
  • شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم
  • حماس: برای رسیدن به توافق به قاهره می‌رویم