Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای شاهدی در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم در هشترود با بیان اینکه هم اکنون کار برداشت گندم در شهرستان‌های خداآفرین، میانه و جلفا شروع شده است گفت: تاکنون حدود ۴ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان آذربایجان شرقی خریداری شده است.

پارسال هم ۱۱۲ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده بود.

با توجه به اینکه آذربایجان شرقی آخرین استان در برداشت گندم در کشور است و وجوه پرداختی کشاورزان گندمکار کمی به تعویق می‌افتد از این رو در سفر ریاست جمهوری به استان پیگیر مسئله شدیم که امیدواریم با دستور مسئولان امسال پرداخت پول گندم کشاورزان به موقع و زود انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقای رحیم زاده مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان هم با بیان اینکه امسال ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه مکانیزاسیون و خرید ادوات کشاورزی در استان پرداخت شده است گفت: این تسهیلات برای خرید ادوات کاشت، داشت و برداشت در قالب طرح جهش تولید در دیمزار‌ها برای خرید ۲۰۰ دستگاه ادوات کشاورزی پرداخت شده است.
 

تسهیلات مکانیزاسیون در استان برای خرید تراکتور، بذرکار، سمپاش وانواع دنباله بند‌ها با سود چهار درصد پرداخت شده است.

آقای توری فرماندار شهرستان هشترود هم از پرداخت ۸۵ میلیارد تومان برای تامین مالی بخش کشاورزی و تامین هزینه‌های جاری و مربوط به تهیه بذر گندم طی پارسال در قالب تسهیلات جدید و تسهیلات تمهیدی سنوات گذشته و تامین ادوات ماشین آلات بخش کشاورزی در هشترود خبر داد.

وی خواستار پرداخت به موقع پول کشاورزان منطقه و کارشناسی دقیق و عادلانه افت خرید گندم در شهرستان شد و از کشاورزان منطقه هم خواست گندم خود را به سیلو‌ها و کارخانه آرد شهرستان تحویل دهند چرا که هر گونه خروج گندم از این شهرستان قاچاق محسوب خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برداشت گندم غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ امید جهان نژادیان گفت: خوزستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی ازجمله گندم است و برداشت این دانه‌های طلایی در استان از بیستم فروردین امسال از مناطق جنوبی استان آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان میزان خرید روزانه خرید گندم از کشاورزان خوزستان را بیش از ۶۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: از ابتدای فصل برداشت تاکنون، بیش از ۵۶۰ هزار تن از این محصول راهبردی خریداری و به سیلو‌ها انتقال داده شده است.
وی درخصوص میزان خرید گندم نسبت به پارسال می‌گوید: تاکنون شاهد افزایش دوبرابری این محصول هستیم و استقبال کشاورزان برای تحویل به مراکز خرید خوب بوده است.
در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به قیمت ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.
پارسال در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
در سال زارعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی خوزستان کشت گندم انجام شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم