Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «علی بهادری جهرمی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن بمباران شیمیایی سردشت از سوی رژیم بعثی صدام و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای این حادثه تلخ، درباه مصوبات امروز هیأت دولت گفت: یکی از مصوبات امروز اختصاص اعتبار برای جبران خسارت‌های زلزله استان خراسان رضوی و خراسان شمالی، وقوع تندباد در غرب استان گیلان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه همچنین لایحه‌ای به‌منظور امضای موافقت‌نامه دوجانبه بین جمهوری اسلامی ایران و عراق برای اجتناب از اخذ مالیات مضاعف از شوی وزیر اقتصاد ارائه شده بود که دولت با قید یک فوریت با این لایحه موافقت کرد.

سخنگوی دولت همچنین گفت که در خصوص طرح تبدیل وضعیت و ساماندهی نیروی انسانی نیز سازمان اداری استخدامی به عنوان نماینده دولت انتخاب شد تا با همکاری‌ مجلس وضعیت این نیروها ساماندهی شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی علی بهادری جهرمی سازمان اداری و امور استخدامی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علی بهادری جهرمی سازمان اداری و امور استخدامی مجلس شورای اسلامی علی بهادری جهرمی سازمان اداری و امور استخدامی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین کشوری و استانی و در جریان برگزاری همایش خیرین مدرسه یار، از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در خلال برگزاری همایش خیرین مدرسه یار که شامگاه پنجشنبه با حضور خیرین نیک اندیش و مسئولین کشوری و استانی در محل آمفی تئاتر شهید عالی اداره کل برگزار شد؛ از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

این سند ضمن تبیین وضعیت موجود دستگاه تعلیم و تربیت استان، با ترسیم نقشه راه بدنبال ارتقا شاخص‌های یادشده در طی پنج سال پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • امیرعبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ماست
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد