Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل زارعی کوشا شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت دکتر بهشتی در مهدیه سنندج، گفت: سال ۱۳۶۰ سالی مملو از رویداد‌ها و حوادث ناگوار برای کشور بود که ترور آیت الله شهید دکتر بهشتی یکی از اصلی‌ترین چهره‌های انقلاب توسط منافقین، ناگوارترین آن حوادث بود.

استاندار کردستان گفت: شهادت دکتر بهشتی علاوه بر اینکه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، انقلاب را نیز برای همیشه بیمه کرد و از گزند بدخواهان مصون نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او در اوایل انقلاب تمام قدرت‌های شرق و غرب، گروهک‌ها و معاندان داخلی همه تلاش خود را به کار گرفتند تا الگوی موفق جمهوری اسلامی در منطقه شکل نگیرد، اما هدایت و راهبری بی نظیر امام راحل (ره) آنان را ناکام گذاشت.

زارعی کوشا موفقیت نظام در عبور از گردنه‌های خطرناک و دسیسه‌های دشمنان را مرهون تکیه و پیروی از ولایت مطلقه فقیه دانست و گفت: اگر بصیرت امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نبود امروز کشور در چنین جایگاه والا و عزتمندانه‌ای قرار نداشت.

استاندار کردستان به جایگاه و نقش بی بدیل شهید بهشتی در شکل گیری انقلاب و استحکام پایه‌های نظام اشاره کرد و گفت: دکتر بهشتی شخصیتی وارسته، دنیا دیده و آگاه به مسائل روز بود که به تکلیفی که بر عهده داشت به بهترین نحو عمل کرد.

زارعی کوشا از دکتر بهشتی به عنوان سیدالشهدای انقلاب یاد کرد و گفت: این عالم فرهیخته در دوران حیات مظلوم‌تر از دوران شهادتش بود و مورد هجمه بدخواهان و فریب خوردگان قرار می‌گرفت، اما نقشی که در انقلاب اسلامی و در آن دوران سخت ایفا کرد بی بدیل و تاریخ ساز شد.

او بازخوانی تاریخ انقلاب به ویژه رویداد‌های سال‌های ۵۹ و ۶۰ را برای مدیران و تصمیم گیران کنونی کشور ضروری دانست و گفت: گرامیداشت ۷ تیر فرصتی برای بازخوانی خدمات دستگاه قضاست تا بدانیم این امانت بزرگ با فدا شدن چه جان‌هایی به دست ما رسیده است.

زارعی کوشا گفت: امروز قوه قضاییه ابزار اصلی نظام برای تحقق عدالت در تمامی زمینه‌هاست و باید تلاش همه مدیران و دست اندرکاران این قوه اعتلای بیش از پیش جایگاه و نقش این پایه مستحکم نظام در جامعه باشد.

استاندار کردستان گفت: قوای سه گانه و همه نیرو‌های دلسوز انقلاب امروز متحد و همراه شده اند تا با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب، کشور را به جایگاه شایسته خود برسانند.

او می گوید:  آیت الله دکتر رییسی در آغاز به کار، دولتی با مشکلات و موانع و بدهی‌های فراوان تحویل گرفت، اما به یاری خدا تاکنون با عزمی راسخ در مسیر اصلاح امور و حذف فرآیند‌های غلط گام برداشته است.

زارعی کوشا گفت: دولت در عین اشتغال به آوار برداری ویرانه‌های سال‌های قبل، مصمم است اشتباهات را تصحیح و با شجاعت، کاستی‌ها را جبران و اقتصاد را سامان ببخشد که البته این نیز نیازمند زمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار کردستان دکتر بهشتی زارعی کوشا دکتر بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر خارجه ایران به گامبیا

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در راس هیاتی به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا وارد بانجول پایتخت این کشور شد.

در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

دکتر امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشور‌های اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد

دیگر خبرها

  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • ورود وزیر خارجه ایران به گامبیا
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • تشییع پیکر مطهر شهید محمدرضا غضبان
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • روایت خسروپناه از سجایای اخلاقی محمدرضا سنگری