Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:19:52 GMT

مشهد به نجف پرترددترین مسیر پروازی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۱۹۳۶

مشهد به نجف پرترددترین مسیر پروازی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس گزارش منتشر شده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پرترددترین مسیر در پروازهای خارجی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ مسیر مشهد- نجف با تعداد ۱۶۵ پرواز بوده و ۸۰ درصد نشست و برخاست کل پروازهای بین المللی در چهار فرودگاه مشهد، شیراز، اصفهان و تبریز انجام پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش منتشر شده شرکت فرودگاه‌ها، در کل پروازهای فرودگاه‌های تحت مالکیت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نسبت به ماه مشابه سال ۱۴۰۰ در نشست و برخاست ۱۰ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۷۳ درصد و ارسال و پذیرش بار و پست ۸۹ درصد افزایش وجود داشته است.

براساس همین گزارش در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به ماه فروردین در نشست و برخاست، اعزام و پذیرش مسافر و ارسال و پذیرش بار و پست ۳ درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مسیر مشهد- نجف پر ترددترین مسیر در پروازهای خارجی

براساس گزارش منتشر شده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پر ترددترین مسیر در پروازهای خارجی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ مسیر مشهد- نجف با تعداد ۱۶۵ پرواز بوده و بیشترین مسافر هم در این مسیر بوده است.

همچنین در پروازهای عتبات، فرودگاه‌های تحت نظارت یا مالکیت شرکت در دوماهه سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست، اعزام و پذیرش مسافر و ارسال و پذیرش بار و پست ۱۰۰ درصد افزایش وجود داشته است.

فرودگاه مشهد و شیراز رکوردار پروازهای خارجی در دوماهه اول سال

در دو ماه اول سال جاری نسبت به سال ۱۴۰۰ بر اساس آمار اعلام شده، فرودگاه بین المللی مشهد با ۱۳۱۰ فروند نشست برخاست و پس از آن فرودگاه بین المللی شیراز با ۷۲۵ فروند نشست و برخاست، فرودگاه بین المللی تبریز با ۳۷۵ فروند نشست و برخاست و فرودگاه بین المللی اصفهان با ۳۷۴ فروند نشست و برخاست رکوردار پروازهای خارجی بوده‌اند.

طبق بررسی انجام شده، در پروازهای بین المللی فرودگاه‌های تحت نظارت یا مالکیت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نسبت به فروردین ماه در نشست و برخاست، اعزام و پذیرش مسافر و ارسال و پذیرش بار و پست ۳ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 5526711

منبع: مهر

کلیدواژه: پروازهای خارجی شرکت فرودگاه های کشور ناوبری هوایی مشهد نجف اشرف بورس نهاده های دامی مصرف برق رستم قاسمی بازار سهام وزارت جهاد کشاورزی قیمت سکه بهار آزادی بورس انرژی اعزام حجاج بانک مرکزی ایران بانک مرکزی کاهش مصرف برق روسیه سازمان بنادر و دریانوردی ارسال و پذیرش بار و پست اعزام و پذیرش مسافر فرودگاه بین المللی نشست و برخاست اردیبهشت ماه پروازهای خارجی درصد افزایش فروند نشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم