Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: حدود شش میلیون "من‌کارت" در اختیار شهروندان است و مشکلی برای تأمین آن نیست.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی‌اصغر نیشابوری با اشاره به اینکه این تغییر تعرفه برای افرادی است که از من‌کارت استفاده نمی‌کنند، اظهار کرد: مقرون به‌صرفه‌ترین و ارزان‌ترین قیمت برای پرداخت بهای خدمات اتوبوس‌رانی، استفاده از من‌کارت است که مردم می‌توانند از یارانه شهرداری برای پرداخت بهای خدمات شهری استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش بهای نقدی خدمات اتوبوس‌رانی در شهر مشهد، افزود: بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر این مبلغ حدود سه هزار تومان است که به‌تازگی برای اجرا ابلاغ شده است و از تاریخ دوازدهم تیرماه اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد با بیان اینکه بهای خدمات اتوبوس‌رانی با استفاده از من‌کارت یک هزار تومان است، ادامه داد: در حال حاضر حدود شش میلیون من‌کارت در اختیار شهروندان است و مشکلی برای تأمین آن نداریم.

وی تصریح کرد: ماه گذشته سامانه شارژ من‌کارت دچار مشکل شد، اما اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد و برای رفع کمبود مراکز کمبود شارژ، در ۱۰۰ نقطه از شهر که پرتراکنش بوده و مسافر بیشتری دارد، دستگاه‌های شارژ من‌کارت نصب خواهد شد.

نیشابوری گفت: شهروندان می‌توانند با استفاده از این تجهیزات، من‌کارت خود را شارژ کنند، همچنین باجه‌هایی در پایانه‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس برای شارژ وجود دارد.

کد خبر 584808

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتوبوس مسافران من کارت کلانشهر مدیریت شهری مشارکت شهروندان ناوگان اتوبوسرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اتوبوس رانی من کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین،فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس"، در خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی منتشر گردید که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد. در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

کد خبر 847592 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه فراجا دستگیری

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت