Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کیامرث حاجی زاده روز چهارشنبه در نشست کمیته مناسب سازی معابر عمومی ویژه معلولان، جانبازان، سالمندان و زنان باردار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: مناسب سازی معابر عمومی و محیط های اداری، درمانی و تجاری این استان برای معلولان و جانبازان اعتبارات چندانی نیاز ندارد و انجام ندادن آن در استان به بهانه کمبود اعتبار پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بر لزوم ارائه خدمات بهتر به معلولان و جانبازان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط خاص آنان تأکید کرد و افزود: این امر یک رسالت، وظیفه و تکلیف اخلاقی و انسانی بوده و از مصادیق آن نیز مناسب سازی معابر عمومی و محیط های اداری، درمانی و تجاری است. 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیاری از دستگاه های اجرایی این استان به لحاظ مناسب سازی دارای مشکلاتی بوده و چنین امر مهمی به نحو مطلوب در آنها انجام نشده است. 

حاجی زاده عنوان کرد: بحث مناسب سازی معابر عمومی برای جانبازان، معلولان، سالمندان و زنان باردار در وهله نخست و برای الگو گرفتن دیگر دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از استانداری، فرمانداری ها و شهرداری های این استان آغاز شود. 

وی ابراز داشت: نشست های کمیته مناسب سازی معابر عمومی و محیط های اداری، درمانی و تجاری به طور مستمر در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود. 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار در نظر گرفتن مسیرهای خاص در پارک ها و بوستان های این استان از سوی شهرداری ها برای سهولت تردد معلولان و حانبازان شد. 

حاجی زاده گفت: کمیته ای به منظور بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مناسب سازی معابر عمومی و محیط های اداری، درمانی و تجاری برای معلولان و جانبازان این استان تشکیل و راه اندازی شود. 

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مناسب سازی معابر عمومی و محیط های اداری، درمانی و تجاری برای جانبازان و معلولان یک قانون بوده و عزم متولیان امر و مسئولان اجرایی استان برای اجرای آن نیز راسخ است. 

عیسی شهامت اظهار داشت: این قانون تاکنون به نحو شایسته در کهگیلویه و بویراحمد اجرا نشده و پیگیری و اقدام چندانی نیز در این زمینه انجام نشده است. 

وی افزود: اجرای مصوبات نشست های کمیته مناسب سازی معابر عمومی ویژه معلولان و جانبازان کهگیلویه و بویراحمد الزامی است. 

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حدود ۲ سال است که این نشست در استان برگزار نشده حال آنکه باید هر سه ماه یکبار برگزار شود. 

شهامت با اشاره به وضعیت نامطلوب معابر عمومی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مناسب سازی، عنوان کرد: شهرداری این شهر ۲ ماه فرصت دارد نسبت به اصلاح آنها اقدام کند. 

وی ابراز داشت: هر کدام از دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که در زمینه مناسب سازی معابر عمومی و محیط های اداری، درمانی و تجاری این استان برای معلولان و جانبازان کوتاهی و کم کاری کند با آن برخورد قانونی می شود. 

شهامت گفت: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد ایرادها و نواقص خود در زمینه مناسب سازی را تا ۲ ماه آینده اصلاح و در نشست بعدی کمیته مناسب سازی معابر عمومی و محیط های اداری، درمانی و تجاری ویژه معلولان و جانبازان استان گزارش آن ارائه شود.  

وی اظهار داشت: صدور پروانه پایان کار برای ساختمان های شخصی و اداری تازه تأسیس در کهگیلویه و بویراحمد از سوی شهرداری های این استان منوط به رعایت بحث مناسب سازی باشد. 

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مناسب سازی معابر عمومی و محیط های اداری،  درمانی و تجاری ویژه معلولان و جانبازان از مصادیق رفاه اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی است. 

محمدکریم آریا اظهار داشت: باید موضوع مناسب سازی در هر سه عرصه طراحی ، معماری و ساخت در کهگیلویه و بویراحمد با دقت و جدیت بیشتری رعایت شود. 

وی افزود: نشست های مناسب سازی کهگیلویه و بویراحمد در آینده هر سه ماه یکبار و به طور مستمر برگزار خواهد شد. 

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه های اجرایی این استان بحث مناسب سازی را جدی گرفته و انجام کامل آن جزو اولویت کاری آنها باشد. 

برچسب‌ها مناسب سازی معابر کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سازمان بهزیستی کشور معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر کهگیلویه و بویراحمد یاسوج مناسب سازی معابر کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سازمان بهزیستی کشور معلولان کهگیلویه و بویراحمد زمینه مناسب سازی معلولان و جانبازان دستگاه های اجرایی درمانی و تجاری برای معلولان ویژه معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد