Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی نظرآباد از آتش‌سوزی تریلی کشنده در آزادراه غدیر خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ فرج‌الله اسدالهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه آتش‌سوزی صبح امروز در آزادراه غدیر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر آتش گرفتن یک تریلی در اتوبان غدیر، بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لنج صیادی در بندرگاه سیریک دچار طعمه حریق شد/ آتش سوزی خسارتی جانی نداشتجزئیات آتش سوزی یک ساختمان تجاری و اداری در تهراندستگیری عامل آتش سوزی در جنگل‌های ترکیه

فرمانده انتظامی نظرآباد افزود: پس از حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه، با بررسی موضوع مشخص شد که خودرو در حال حرکت بوده که ناگهان چرخ‌های اسکانیا قفل کرده و خودرو دچار آتش‌سوزی شده است.

اسدالهی بابیان اینکه 24 تن برنج بار تریلی در اثر این آتش سوزی دچار حریق شد، عنوان داشت: علت حریق خودرو توسط کارشناسان نقص فنی در سیستم ترمز تریلی اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: برای حفظ ایمنی و مهار اولیه آتش، جانمایی کپسول آتش‌نشانی در خودرو یک امری لازم و ضروری بوده که باید به این موضوع توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مرگ سه نفر از سرنشینان لنجی که در جزیره هرمز دچار آتش‌سوزی شده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم دفتر جزایر خلیج فارس، حسین قاسمی عصر پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این لنج در هشت مایلی جنوب جزیره هرمز دچار آتش‌سوزی شده بود که در پی آن سه نفر فوت و هفت نفر دچار سوختگی با درجات مختلف شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه بلافاصله به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شدند و تحت درمان هستند، گفت: متاسفانه یکی از مصدومان دچار سوختگی بیش از 70 درصد شده که جهت درمان به بیمارستان شیراز اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: فوتی‌های این حادثه در محل آتش‌سوزی لنج جان خود را از دست دادند و هم اکنون دو مصدوم با 50 درصد، سه مصدوم با 15 و 10 درصد، یک مصدوم با 20 درصد سوختگی بستری هستند.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • (عکس) آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فیلم| آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت/ ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • (ویدئو) اولین تصاویر از آتش‌سوزی در گیلان؛ خانه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) دچار حریق شد
  • حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی