Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:47:17 GMT

عامل شهادت مامور هنگ مرزی سراوان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۲۸۲۲

عامل شهادت مامور هنگ مرزی سراوان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در تاریخ سوم دی ماه سال ۹۶ در پی شهادت مظلومانه سرگرد «رسول طالبی» از مأموران جان برکف هنگ مرزی شهرستان سراوان طی درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که منجر به کشف مقادیری مواد افیونی و هلاکت دو نفر از اشرار مسلح شد، مراتب شناسایی و دستگیری دیگر متهمان متواری و عوامل اصلی دخیل در شهادت این مأمور جان برکف مرزبانی، به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا با تلاش شبانه‌روزی پلیس یکی از متهمان اصلی دخیل در شهادت سرگرد طالبی شناسایی و با توجه به متواری و مجهول‌المکان بودن او تلاش مأموران برای به دام انداختنش ادامه یافت.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده به این پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود به سرنخ‌هایی از زندگی مخفیانه متهم در شهرستان خاش دست یافتند و در نهایت با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خاش و پس از هشت ماه رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای آن شهرستان شناسایی و روز گذشته در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد. در بازرسی از مخفیگاه این شرور فراری یک قبضه سلاح کلاشینکف با چهار تیغه خشاب و ۲۵ فشنگ جنگی کشف شد.

سردار طاهری با اشاره اعتراف شرور دستگیر شده به شهادت این مأمور جان برکف مرزبانی استان و معرفی او به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس، در برخورد قاطع با اشرار، قاچاقچیان و اخلالگران امنیت عمومی تأکید کرد.

کد خبر 5526790

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان احمد طاهری سراوان شهادت بوشهر قوه قضاییه شیراز مشهد خراسان رضوی ویروس کرونا مواد مخدر ایلام سنندج خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بیرجند اردبیل آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی | یک مرزبان در کردستان به شهادت رسید
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی