Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:با تلاش معاونت آمار و فناوری اطلاعات، این استان به عنوان دادگستری برتر در زمینه دیتا سنتر، در بین 31 استان کشور شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛بهزاد صادقی در این زمینه اظهار داشت: با توجه به اهمیت مرکز داد دیتا سنتر به عنوان قلب تپنده ی سازمان در ارائه خدمات الکترونیک قضایی و نقش بی‌بدیل آن در حفظ و پیوستگی و بی وقفه بودن عملیات روزانه، جلوگیری از خراب شدن و از کار افتادن تجهیزات سخت افزاری، جلوگیری از اختلال در روند عملکرد سامانه ها، مقابله با بدافزارها و خرابکاران فضای مجازی و آمادگی مقابله با حوادث پیش بینی نشده بلایای طبیعی از مزیت‌های دیتاسنتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صادقی افزود: دادگستری کل استان های کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، خراسان های شمالی و  جنوبی  و آذربایجان شرقی به عنوان استان های برتر در بین سایر دادگستری های کشور، موفق به افتتاح و بهره برداری از مرکز داده خود در سطح کشور گردیدند.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از 5  استان برتر و پیشتاز، حائز رتبه اول در نصب و راه اندازی مرکز داده بوده است.

لازم به ذکر است آیین افتتاح مرکز داده دیتا سنتر دادگستری در ۵ استان برتر کشور با حضور دکتر کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، معاونین و مدیران ارشد مرکز و جمعی از مسئولان قضایی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد آمار و فناوری اطلاعات دیتا سنتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد