Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، پروین جولا روز چهارشنبه افزود: نخستین بازدید مشترک با موضوع منع تبلیغ کالاها و اقدامات آسیب‌رسان به سلامت با همکاری تیم‌های بازرسی گروه کنترل بیماری‌های غیرواگیر و بهداشت محیط و حضور نمایندگانی از شهرداری، تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی در خرداد ماه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: بند "ج" ماده هفت قانون احکام دائمی (برنامه ششم توسعه ملی)،  بر منع تبلیغات کالاهای آسیب رسان از قبیل دخانیات، انواع نوشابه‌های گازدار، فست فودها، انواع سس‌های پرچرب، روغن‌های جامد و لوازم آرایشی مضر در جهت کاهش ابتلای شهروندان‌ به بیماری‌های مزمنی چون دیابت، فشار خون بالا، بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان‌ها تاکید دارد.

مدیر گروه پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت:  هدف این بازدیدها منع تبلیغاتی است که بصورت نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر، اماکن عمومی و در معرض دید عموم در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها قرار دارند.

وی بر لزوم استمرار این بازدیدهای میدانی تاکید کرد و افزود: همکاری‌های بین بخشی در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن رفتارهای قانونمند به منظور صیانت از سلامت جامعه امری ضروری است.

برچسب‌ها سلامت دزفول خوزستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت دزفول خوزستان سلامت دزفول خوزستان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در همایش شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی که در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شورا‌ها با تبریک سالروز تاسیس شورا‌های اسلامی، از این نهاد مردمی به عنوان تجلی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و اداره امور شهر‌ها و روستا‌ها یاد کرد.

وی با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا برای مذاکره با نیرو‌های مقاومت بر تبیین دستاورد‌های انقلاب از سوی اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستا‌ها تاکید کرد.

حسینی نژاد، توجه به اقدامات فرهنگی و پیوست‌های اجتماعی در روستا‌ها را یک اولویت دانست و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات آموزشی و آگاه سازی خانواده‌های روستایی در سوء مصرف مواد مخدر را یک ضرورت برشمرد. 

همچنین در این همایش احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با تشریح طرح یاری گران در راستای اقدامات فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اعضای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران خواست بر اجرای موثر این طرح اقدام لازم را عملی کنند. 

در پایان این همایش از روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران فعال در برگزاری جشنواره‌های روستایی تجلیل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند