Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف دو دستگاه تریلی حامل ۵۰ تن قیر قاچاق در محور زابل- زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ مرتضی جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان زاهدان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور زابل- زاهدان به دو دستگاه تریلی کشنده مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از کامیون‌های توقیفی 50 تن قیر قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد که ارزش محموله قیر کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده و در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

شهادت مرزبان سیستانی در درگیری با اشرار مسلح/ رشادت مرزبانان از ورود اشرار به خاک کشور جلوگیری کرد + تصویر39 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس سیستان و بلوچستان دستگیر شدندکلاهبردار 20 میلیاردی در سیستان و بلوچستان دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ جوکار در تشریح خبر دیگری  اظهار داشت: ماموران انتظامی ایرانشهر در پی دریافت خبری از دپوی مقادیری زیادی مرغ تاریخ گذشته در سردخانه یکی از فروشگاه‌های شهر مطلع شدند و پس از حصول اطمینان از موضوع همراه  نماینده شبکه بهداشت به محل اعزام شدند که در بازرسی از آن 500 کیلوگرم مرغ فاسد کشف و فروشگاه متخلف را پلمپ کردند.

وی ادامه داد: در این راستا مرغ‌های فاسد کشف شده معدوم و متصدی متخلف فروشگاه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/393/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)

 محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، علیرضا شهرکی فرماندار شهرستان زاهدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان و ناحیه لخشک (شهرک شهریار) بازدید کرد.

 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه ساماندهی ۹۲ هکتار از اراضی حاشیه شهر زاهدان را به عهده دارد و تاکنون با اجرای طرح‌های عمرانی گوناگون، نسبت به بهسازی بافت مسکونی در این مناطق (اعم از لایروبی، خاکبرداری، زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی، جدول گذاری، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی و کانال فاضلاب) اقدامات موثری داشته است.

 همچنین ۳۵۰۰ هکتار از اراضی ناحیه لخشک را در تملک دارد که با همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی کشور، مطالعات ساخت مسکن و اسکان جمعیت با اولویت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در آن آغاز شده است.

 اراضی ده هکتاری و ناحیه لخشک به دلیل مجاورت با شهر زاهدان، پتانسیل هدایت جمعیت سرریز شهر زاهدان را داراست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید