Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روزی است که سفر حجاج به حج تمتع آغاز شده و حجاج یزدی نیز در پرواز‌های مختلف اعزام شده اند. مسوولان امر برای جلوگیری از ازدحام در فرودگاه شهید صدوقی، ورزشگاه شهید نصیری را برای بدرقه و خداحافظی خانواده‌ها در نظر گرفته اند و از آنجا حجاج با اتوبوس به محل فرودگاه انتقال می‌یابند.

دیشب ساعت ۱ بامداد حدود ۲۴۰ زائر به ورزشگاه شهید نصیری و از آنجا به فرودگاه می‌روند تا ساعت ۶ صبح هواپیمای آن‌ها پرواز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بنا بر آنچه نقص فنی و خرابی هواپیما اعلام شده هواپیمای دیگری جایگزین می‌شود و از آنجا که هواپیمای جدید ۲۰۰ نفر گنجایش داشته ۴۰ نفر به قید قرعه امکان سفر نمی‌یابند تا با هواپیمای دیگری اعزام شوند.

یکی از مسافران در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان یزد گفت: ۴۰ نفر باقیمانده همگی به هتل ارگ برده می‌شوند و ار لحاظ امکانات و رسیدگی مشکلی وجود ندارد، اما معضل هواپیما موجب شده تا ۴۰ نفر اعزام نشده یک روز سفر مدینه اول را از دست بدهند.

او می‌گوید: هرچند مسوولان فرودگاه اعلام کرده اند که افراد جای مانده با پرواز ساعت ۱۸ اعزام می‌شوند، اما کسی پاسخگوی خسارت معنوی کم شدن یک روز سفر حج ۴۰ یزدی نیست؟!

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حجاج ایرانی تاخیر در پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • هفتمین سفر فضایی «ویرجین گلکتیک» ماه آینده انجام می‌شود
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم