Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) از انتظارها در تل‌آویو برای اعلام رسمی انحلال کنست و نخست‌وزیری «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه فعلی این رژیم تا برگزاری انتخابات زودهنگام خبر می‌دهند.

طبق گزارش پایگاه خبری «i۲۴»، بعد از توافق‌ها بین ائتلاف حاکم در تل‌آویو و مخالفان درخصوص انحلال کنست، انتظار می‌رود که قانون مربوط به آن امروز در قرائت‌های دوم و سوم تصویب و لاپید فردا به جای «نفتالی بنت» نخست‌وزیر کابینه تل‌آویو معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چنین نتیجه‌ای امروز در پارلمان رژیم صهیونیستی حاصل شود، مراسم رسمی او فردا (پنج‌شنبه) انجام خواهد شد و تل‌آویو خود را برای انتخابات زودهنگام آماده خواهد کرد.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که انتظار می‌رود نخست‌وزیر جدید محل سکونت خود را به مقر رسمی در «بالفور» [قدس اشغالی] انتقال ندهد و به ساختمان موقتی که قبلاً محافظان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق از آن استفاده می‌کردند، برود.

گزارش‌ رسانه‌های عبری زبان حاکی از آن است که اگر اتفاقات غیرمنتظره‌ای در لحاظات آخر اتفاق نیافتد، انتظار می‌رود امروز بیست‌وچهارمین پارلمان رژیم صهیونیستی رسماً منحل گردد و تل‌آویو به سوی پنجمین انتخابات پارلمانی طی سه سال و نیم گذشته حرکت کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یائیر لاپید اسرائیل رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نخست وزیر تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است

معاون نخست وزیر و وزیر خارجه اردن امروز (دوشنبه) تاکید کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برخلاف ادعاهایش، جنگ غزه را باخته است.

به گزارش مشرق، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن امروز طی سخنانی در نشست گفت‌وگو محوری که حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض برگزار شد، گفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه شکست خورده است.

وی گفت: نتانیاهو می‌گوید که به دنبال پیروزی در غزه است اما وی اکنون به شکست رسیده و اسرائیل نیز مطرود شده است. روشن است که نتانیاهو به دنبال صلح نیست.

الصفدی با اشاره به اینکه ۱.۳ میلیون فلسطینی بمباران می‌شوند، گفت: همه خواهان صلحی مبتنی بر راه‌حل «دو دولتی» هستیم و باید اسرائیل پایبندی خود به صلح عادلانه و فراگیر را اعلام کند؛ همچنان که جامعه جهانی نیز بر این باور است که راه حل دو دولتی تنها راه تضمین امنیت و صلح خواهد بود.

شبکه «المیادین» نیز به نقل از وزیر خارجه اردن گزارش داد که ابتدا رژیم صهیونیستی باید جنگ را متوقف کند و پس از آن از حماس برای آزادی اسرای صهیونیست درخواست خواهد شد.

پس از گذشت بیش از ۲۰۰ روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و ناکامی این رژیم در تحقق اهداف اعلامی خود، اکنون این جنگ به مهمترین عامل تشدید تنش بین سران رژیم اشغالگر تبدیل شده و در حالی که نتانیاهو و متحدانش خواهان تداوم جنگ هستند، مخالفان آنها بر آتش بس و آزادی اسرای صهیونیست تاکید دارند.

بسیاری از کارشناسان، هدف نتانیاهو از اصرار بر تداوم جنگ را، حفظ حیات سیاسی و فرار از تعقیب قضائی می دانند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • لاپید به امارات می‌رود
  • بلینکن در تل‌آویو: حالا وقت توافق است
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • دست‌وپا زدن مقامات صهیونیست برای عدم صدور حکم بازداشت بین‌المللی
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیر از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس