Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید موسی هاشم نسب روز چهارشنبه درجمع کارگران خدمات شهری شهرداری میناب وی با بیان اینکه در نظام اسلامی جایگاه کارگر والا و مقدس است ، تصریح کرد : افتخار ما این است که از قشر کارگر هستیم وبا مشکلات این قشر بیگانه نیستم.
وی افزود : شهردار و اعضای شورای شهر پیگیر دغدغه ومشکلات معیشت مجموعه کارگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدموسی هاشم  نسب اظهارداشت :  بنده خودم از قشر کارگر هستم و دست کار تلاشگر و زحمتکش می بوسم ، و با اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری سعی خواهیم کرد تا دغدغه کارگران مجموعه شهرداری در خصوص حقوق ، اضافه کاری ، مشکلات اقتصادی این قشر مرتفع نماییم.
شهردار میناب نیز گفت : یکی از دغدغه های شهرداری پرداخت به موقع حقوق کارگران است و بطور جدی دنبال رفع مشکلات شما هستم.
سهرابی افزود: حفظ و کرامت انسانی ، تامین حقوق و معیشت و ایجاد فضای امن برای کار و تلاش از وظایف شهرداری در قبال مجموعه کار گران فعال در بدنه مدیریت شهرداری است.
وی یادآور شد : به مدیران مناطق تاکید شده نظارت بر کارفرما و شرکت های خصوصی نظارت دقیق داشته باشند تا خدای ناکرده حقوق یک کارگر هم ضایع نشود.
در جلسه نمایندگان کارگران خدمات شهری شهرداری که زیر مجموعه شرکت خصوصی فعالیت دارند از مشکلات و دغدغه های کاری خودشان اعلام کردند .
نماینده کارگران از شورا و شهردار خواستند نسبت به افزایش اضافه کاری وحقوق  پیگیری کند چون این ماه اضافه کارکارگران کاهش چشمگیری داشت.

کارگران بیان داشتند : حقوق این ماه گذشته نسبت ماه گذشته هم کاهش داشته است.
دراین جلسه ۱۵۰ نفر از کارگران به نمایندگی از ۲۰۰ کارگر حوزه شهری میناب حضور داشتند.

برچسب‌ها میناب شهرداری میناب جامعه اسلامی کارگران هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میناب شهرداری میناب جامعه اسلامی کارگران میناب شهرداری میناب جامعه اسلامی کارگران هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری عصر سه شنبه به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع کارگران یک شرکت صنایع چوب ضمن گرامیداشت این ایام اظهار کرد: کارگران در راستای عمل به شعار سال پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه کارگران مهم ترین ارکان توسعه یک جامعه به شمار می روند، افزود: بدون شک، پیشرفت و استقلال اقتصادی و صنعتی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های قشر کارگری است.

سرهنگ جعفری با اشاره به ۳۲ شهید کارگری شهرستان فومن اضافه کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه های نبرد در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده است لذا می طلبد این از خودگذشتگی ها برای نسل جدید بازگو شود.

وی با تاکید بر اینکه همه دنیا روز جهانی کارگر دارنداما تفاوتی بین نگاه اسلام و مادی گرانه وجود دارد چرا که آنها کارگر را به عنوان یک ابزار می بینند، گفت: در نگاه اسلام به ارزش ها و کرامت انسانی و عمل کارگر نگاه کرده و تاکید دارد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از کارگران باری دیگر بر جهش تولید با مشارکت مردم نه افزایش تولید تاکید کردند، ادامه داد: نقش کارگر در مجموعه رشد کشور غیر قابل انکار ناپذیر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه، امنیت شغلی، بیمه و ایمنی حین کار باید مورد توجه بیش از پیش قرار بگیرد، تصریح کرد: سودمندترین گروه قشر کارگری است چرا که کارگران ستون هر کشوری به شمار می رود بر همین اساس دشمن می خواهد بین این قشر و مسوولان اختلاف به وجود بیاورد.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و اقدام برای تولید کار و اشتغال تاکید کرد و ادامه داد: کار و تلاش در عرصه‌های نرم و سخت مهم است لذا مسوولانمان باید برایرفع موانع تولید تلاش بیشتری انجام دهند.

کد خبر 6093667

دیگر خبرها

  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • حاکمیت باید کارگران را با حقوق خود آشنا کند
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • کارفرمایان در این روزهای سخت به ‌کارگران ‌توجه ویژه کنند
  • کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است