Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه تخصصی و هم‌اندیشی پروژه ساخت هواپیمای مسافربری توسط وزارت دفاع، با حضور امیر سرتیپ دوم افشین خواجه‌فردمدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سیدحسن قدسی‌پور رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر در این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر خواجه‌فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این جلسه که در پی دستور رئیس جمهور و همچنین ابلاغ دستور وی توسط وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با محوریت اولویت ساخت هواپیمای مسافربری بومی برگزار شد، اظهار داشت: ما از دانشگاه توقع پیشروی و پیشرویی در این پروژه را داریم تا ان‌شاءالله با تشریک مساعی و استفاده از ظرفیت‌های علمی بتوانیم در پیشبرد عملی ساخت این هواپیما گام‌های اساسی برداریم.

وی در این جلسه که جمعی از متخصصان عرصه هوافضا نیز حضور داشتند، افزود: دانشگاه به واسطه مشارکت در انجام این طرح راهبردی ملی برای انجام پروژه‌های نسل آینده و منحصر به فرد در سطح بین‌المللی آماده خواهد شد.

امیر سرتیپ خواجه‌فرد گفت: کسانی که در این پروژه مشارکت می‌کنند، باید اعتقاد راسخ و باور قلبی به توانایی ساخت یکی از بهترین هواپیما‌های مسافربری ۷۲ نفره را داشته باشند.

مدیر عامل صنایع هوایی تصریح کرد: این افق، تضمین‌کننده کیفیت آینده این محصول خواهد بود. البته در راستای انجام این طرح در سطح بین‌المللی از کشور‌های دوست و همراه کمک و مشارکت خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع هواپیمای 72 نفره هواپیمای مسافربری صنایع هوایی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴