Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد دانشگاه و فعال عمانی در فضای مجازی، به انتقاد از حکام سازشکار عربی پرداخت که گمان می‌کنند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی می‌تواند عامل بقای تاج و تختشان باشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین  الملل خبرگزاری تسنیم، «حیدر بن علی اللواتی» در رشته توئیت‌هایی به انتقاد از حکومت‌های عربی که بر خلاف اراده و خواسته ملت‌هایشان، به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداخته و با این کار از پشت به ملت فلسطین و مقاومت مشروع آنها خنجر می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توئیتی نوشت : «هر کس گمان می‌کند که عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی، منافع سیاسی، امنیتی و نظامی‌اش را تضمین می‌کند، دچار توهم شده است.»

این استاد و فعال عمانی افزود: رژیم اشغالگر برای سلطه جویی و متفرق کردن امت اسلام و تفرقه میان آنها و توهین به اسلام شکل گرفته نه برای همزیستی و همکاری و صلح».

خاطر نشان می‌شود برخی حاکمان کشورهای عربی طی سال‌های  اخیر به ویژه از زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا علنا سوار قطار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شدند به این توهم که رابطه با اشغالگران و خیانت به ملت فلسطین، عامل بقای تاج و تخت آنها خواهد شد، این در حالی است که مردم این کشورها بر مخالفت قاطع خود با عادی سازی و سازش با رژیم اسرائیل تاکید کرده‌اند. حکومت‌های امارات، بحرین، سودان و مغرب در آخرین ماه‌های ریاست جمهوری ترامپ، به امضای توافق ننگین عادی سازی روابط با اشغالگران پرداختند و منابع صهیونیستی از احتمال پیوستن آل سعود به قطار سازشکارانی که روابط خود را آشکارا با اشغالگران عادی می‌کنند، خبر داده‌اند، هر چند سال‌هاست که روابط پنهانی میان اشغالگران و حاکمان وابسته و سازشکار عرب برقرار است.
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل رژیم صهیونیستی اسرائیل عادی سازی روابط با رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

نظامیان صهیونیست به حمله‌های خود به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه داده و شماری دیگر از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز نیز به مناطقی از کرانه باختری حمله ور شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک بیتا در جنوب نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

از سوی دیگر منابع وابسته به هلال احمر فلسطین از زخمی شدن دو نفر در عزون در نزدیکی قلقیلیه در کرانه باختری خبر دادند.

منابع محلی نیز به درگیری‌هایی اشاره کردند که میان نظامیان اشغالگر با جوانان فلسطینی در جریان یورش آن‌ها به شهرک عزون رخ داده است.

در نابلس نیز درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران رخ داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به منزلی درمنطقه الطور در نابلس نیز حمله ور شدند.

از سوی دیگر باشگاه اسیر فلسطینی نیز اعلام کرد که اشغالگران از روز گذشته تاکنون ۱۲ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده اند.

طبق این آمار، شمار بازداشت شدگان به دست اشغالگران در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون به ۸۵۰۵ فلسطینی رسیده است.

دیگر خبرها

  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح
  • رسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کرد
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • تقدیر حماس از قطع کامل روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • علی‌اف: صلح در قفقاز جنوبی تنها از طریق عادی‌سازی روابط باکو-ایروان حاصل می‌شود
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری