Web Analytics Made Easy - Statcounter

وودی آلن در گفتگو «بالدوین» ازخداحافظی احتمالی اش از سینما خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ وودی آلن در مصاحبه روز سه شنبه ۲۸ ژوئن خود به «الک بالدوین »گفت که فیلم آینده اش که پنجاهمین ساخته اش است، ممکن است آخرین کار او در سینما باشد. این کارگردان مطرح سینمای جهان گفت بسیاری از چیزهای هیجان انگیز برای او به عنوان کارگردان از بین رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلن ۸۶ ساله روز سه شنبه ۲۸ ژوئن از طریق پخش زنده اینستاگرام با الک بالدوین صحبت می کرد. او برای تبلیغ مجموعه جدید داستانهای کوتاه خود با عنوان «جاذبه صفر» که به تازگی در این ماه منتشر شده است ، گفتگو می کرد.

بالدوین در این گفتگو از آلن در مورد آینده این کارگردان به عنوان فیلمساز سوال کرد و آلن فاش کرد که او در حال آماده سازی فیلم جدیدش است که این پاییز در پاریس فیلمبرداری می شود. اگر چه کارگردان برنده اسکار جزییات دیگری از فیلمش را فاش نکرد.

الک بالدوین در مورد اینکه آیا وودی آلن برای دیگران فیلمنامه خواهد نوشت یا نه نیز پرسید که خالق «آنی هال» تاکید کرد هرگز این کار را نخواهد کرد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وودی آلن خداحافظی کتاب شناسی فیلم شناسی وودی آلن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از مرحله پلی‌اوت سوپرلیگ والیبال روسیه، تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل نیژنی نووگورود پیروز شود.

اورال اوفا در این دیدار آسان و آخر خود ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 20 پیروز شد تا بالاخره لیگ این فصل روسیه را با رتبه سیزدهمی به پایان برساند. این پیروزی برد چهاردهم اورال اوفا در این فصل بود.

میلاد عبادی‌پور نیز آخرین بازی خود را برای این تیم انجام داد. عبادی‌پور در کنار اوروش کواچوویچ بهترین‌های اورال اوفا در فصل فاجعه‌بار این تیم بودند. میلاد احتمالا از سال آینده راهی تیم چستخووا لهستان خواهد شد تا پس از دو سال دوری از این لیگ دوباره در پلاس لیگای لهستان به میدان برود. سرمربیگری چستخووا بر عهده ایگور کولاکوچوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران است.

دیگر خبرها

  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • بن استیلر به شبکه تهران می‌آید
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن