Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:32:04 GMT

فرمانده پایگاه دریابانی قشم منصوب شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۵۱۷۵

فرمانده پایگاه دریابانی قشم منصوب شد

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، در آیین معارفه متاجی، سردار «حسین دهکی» فرمانده مرزبانی هرمزگان، «محمد محمدحسینی» فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان قشم، «رضا صفایی» رییس دادگستری، «امید مهدوی‌مجد» دادستان عمومی و انقلاب، شیخ «عبدالرحیم خطیبی» امام جمعه اهل سنت، علما، روحانیون، بخشداران، شهرداران، مدیران دستگاه های اجرایی، شوراهای اسلامی شهر و بخش، معتمدین و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی از (قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش مستقر در جزیره قشم، جانشین فرمانده ناو تیپ رزمی ذوالفقار نیروی دریایی سپاه مستقر در جزیره قشم، فرماندهی مرزبانی، سرپرست انتظامی شهرستان قشم، پلیس راهور) و جمعی از مدیران ارشد شورای اداری و شورای تامین شهرستان قشم و سازمان منطقه آزاد از دیگر میهمانان این مراسم رسمی بودند.

استان هرمزگان با دارا بودن بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز دریایی از سواحل شرق استان (جاسک) در دریای عمان تا سواحل نیلگون خلیج فارس در شرق استان (پارسیان) و برخورداری از جزایر ۱۴ گانه خلیج فارس، یکی از مهم ترین و راهبردی ترین استان های ایران است که از جاذبه های منحصر به فردی چون جنگل های بی همتای حرا و مرغوب ترین مروارید جهان و ده ها اثر تاریخی و طبیعی برخوردار است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

این جزیره زیبا تا ساحل بندرعباس حدود ۲۰ کیلومتر فاصله داشته و دارای طول جغرافیایی ۸۸/۵۵ درجه و عرض جغرافیایی ۸۹/۲۹ درجه می باشد.

برچسب‌ها دادگستری حسین اشتری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرزبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری حسین اشتری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دادگستری حسین اشتری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرزبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا شهرستان قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس

فرهادی دبیر جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس گفت: ۲۵۰ اختراع و پژوهش در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و پتروشیمی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. منصور 

فرهادی افزود: دبیرخانه این جشنواره در ۸ ماه گذشته، در جزیره بوموسی راه اندازی شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این مراسم گفت: برای ارتقای کیفیت صنایع هرمزگان باید از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان بیشتر استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شرط ارائه مجوز به سرمایه گذاران در صنایع باید حضور نخبگان و مخترعان باشد.

سردار احمد راستی معاون پژوهشی نیروی دریایی سپاه هم در این مراسم گفت: با حمایت از مخترعان طرح‌های گردشگری در هرمزگان تقویت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • نمایش توانمندی بیش از ۲ هزار هنرجوی هنرستان‌های قشم
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد