Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری با اشاره به اتفاقات اخیر و بودجه مطرح شده برای فدراسیون کشتی گفت:‌ مقایسه این شرایط بین دو فدراسیون موجب سرخوردگی قهرمانان ما شده و جوی از ناامیدی و یاس را به همراه داشته است.

رسول هاشم‌کندی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایران اکونومیست، افزود: فدراسیون دوچرخه‌سواری رشته‌ای تجهیزات محور است و سال‌ها است که نتوانسته‌ایم تجهیرات خود را به روز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همیشه در رقابت‌های برون‌مرزی با همان امکانات قدیمی به مصاف رقبا می‌رویم اما در همین شرایط با غیرت و تعصب مثال‌زدنی رکاب‌زنان کشورمان و البته دانش مربیان بومی به مدال هم می‌رسیم که نمونه آن را در دو مسابقه اخیر جاده و پیست قهرمانی آسیا دیدیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که ما پولی برای خرید تجهیزات نداریم اما می‌شنویم که این‌همه اختلاف بین دو فدراسیون وجود دارد، دوچرخه‌سواری هم المپیکی است اما نمی‌دانم چرا این همه باید تفاوت در دیدگاه و نقطه‌نظرات دوستان باشد. ما رشته‌ای پرمدال هستیم و در رده‌های مختلف ۲۰ تیم‌ملی داریم. متاسفانه آنچه در روزهای گذشته اتفاق افتاد موجب سرخوردگی و ناراحتی قهرمانان این فدراسیون را به همراه داشت و این اختلاف‌ها در نهایت موجب می‌شود ورزشکاران و قهرمانان سرخورده شده و حتی از ورزش قهرمانی کناره‌گیری کنند چراکه تلاش‌های آنها دیده نمی‌شود و این سطح از اختلاف منطقی ندارد.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری یادآور شد: دوچرخه‌سواری هم در بعد قهرمانی و هم در بعد همگانی از اهمیت خاصی برخوردار است، چرا که به موضوع سلامت انسان‌ها و البته بهبود کیفیت هوای کلان‌شهرها هم مربوط است.  چرا و به چه دلیل باید نگاه‌ها تا این حد متفاوت باشد؟ وقتی ما پول نداریم خودمان را به روز کنیم چرا باید شاهد این سطح از اختلاف باشیم؟  

 هاشم‌کندی تاکید کرد: امیدوارم دوستانی که در این مساله دخیل هستند با عدالت بیشتری به فدراسیون‌ها نگاه کنند، ورزش کشور معطوف به یک یا چند فدراسیون خاص معطوف نیست و باید عدالت رعایت شود.  

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون دوچرخه سواری ، رسول هاشم کندی ، رییس فدراسیون دوچرخه سواری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری رسول هاشم کندی رییس فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری هاشم کندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید