Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:42:06 GMT

سرانه اورژانس فردیس نصف میانگین کشوری است

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۵۸۵۲

سرانه اورژانس فردیس نصف میانگین کشوری است

به گزارش ایرنا، « خداداد کاشفی » عصر چهارشنبه در بازدید از پایگاه های اورژانس شهرستان فردیس افزود: پیگیری برای ارتقای سرانه درمانی شهرستان نیز ادامه دارد، مردم نجیب و صبور فردیس به حداقل‌ها راضی هستند، سعی داریم با پیگیری های صورت گرفته بتوانیم سرانه درمانی شهر را به میانگین کشوری نزدیک کنیم.

وی اظهار داشت: اورژانس مسئله مهمی است که با جان مردم ارتباط مستقیم دارد، هر ثانیه می‌تواند نجات دهنده جان یک انسان باشد، لذا نیاز است مشکلات این حوزه با دقت بررسی و برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این دیدار مشکلات و نواقص موجود بررسی شد، ادامه داد: از این پس خود را مکلف به پیگیری در راستای برطرف کردن مشکل خواهیم کرد.

فرماندار فردیس گفت: با توجه به جمعیت زیاد شهرستان و عواقب عدم در دسترس بودن این امکانات که می تواند به صدمات جانی شهروندان منجر شود باید درجهت افزایش تعداد این پایگاههای امداد رسان  و پاسخگویی به موقع به شهروندان تدابیری اندیشیده شود.

کاشفی یادآور شد: متاسفانه شهرستان فردیس در زمینه‌های مختلف دچار کمبودهایی است که همگی پیگیری و در اسرع وقت جبران خواهد شد در زمان حاضر شهرستان فردیس شش پایگاه فعال اورژانس دارد که این پایگاه ها به هشت دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه موتور آمبولانس مجهز هستند.

برچسب‌ها البرز فردیس سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس سازمان اورژانس کشور البرز فردیس سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر فرزین رضازاده گفت: اورژانس هوایی در اولین و دومین پرواز خود یک مصدوم ۲۳ ساله آقا، مولتی تروما با وضعیت بحرانی را از شهرستان نقده و دو بیمار آقا و خانم با شکایت سکته قلبی را از شهرستان اشنویه به ارومیه انتقال داد و پس از سوختگیری، بلافاصله سومین پرواز خود را به مقصد سلماس انجام داد که در این ماموریت یک بیمار ۵۴ ساله خانم با شکایت سکته مغزی و سطح هوشیاری پایین را با حمایت‌های پیشرفته حیاتی توسط کارشناسان اورژانس هوایی به ارومیه انتقال داد.

گفتنی است اورژانس هوایی ارومیه از ابتدای سالجاری ۱۱ بیمار نیازمند خدمات تخصصی در مرکز استان را از شهرستان‌ها به ارومیه انتقال داده است.

دیگر خبرها

  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • رخ نمایی بهار در طبیعت زیبای روستای فندخت شهرستان زیرکوه
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد