Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدکاظم منزوی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌های استان افزود: در سفری که رییس بنیاد مستضعفان در ماه‌های اخیر به استان داشت تصمیمات خوبی گرفته شد که توسعه واحدهای تولیدی این نهاد از جمله این تصمیمات است.

وی ادامه داد: از مهمترین واحدهای تولیدی بنیاد مستضعفان در استان نساجی حجاب است که منتظر هستیم تا تکلیف تسهیلات ارزی آن حل شود تا راه برای توسعه ظرفیت شرکت نساجی حجاب باز شود و در همین راستا طرح تهیه شده و برای تایید و تامین مالی به تهران ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شرکت فراورده های لبنی پاک‌پی از دیگر طرح‌های تولیدی بنیاد مستضعفان است که طرح توسعه آن آماده شده است و همچنین قسمتی از تجهیزات بازسازی بهنوش خریداری شد و این شرکت به زودی به تاسیسات جدید مجهز می‌شود.

منزوی، محرومیت‌زدایی و ایجاد طرح‌های سرمایه گذاری جدید را از دیگر برنامه‌های بنیاد مستضعفان در چهارمحال و بختیاری برشمرد و گفت: خرید کشتارگاه جونقان از جمله این برنامه‌هاست که طرح طرح توجیهی آن در حال آماده شدن است .

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های محرومیت‌زدایی بخش کشاورزی، آب معدنی و پایانه‌های صادراتی از دیگر برنامه‌هایی که بنیاد مستضعفان نسبت به آن ورود پیدا می‌کند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ نفر در مجموعه‌های تولیدی بنیاد مستضعفان فعال در استان مشغول کار هستند، تصریح کرد: با توسعه فعالیت‌های این نهاد برای ۲۰۰ نفر دیگر اشتغالزایی می‌شود.

منزوی خاطرنشان کرد: در بحث محرومیت‌زدایی نیز رییس بنیاد مستضعفان قول ساخت مسکن معلولان در بروجن را داده است و امید می‌رود بتوان در بخش محرومیت‌زدایی از توان مالی بنیاد مستضعفان استفاده کنیم.

برچسب‌ها واحد تولیدی چهارمحال وبختیاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی چهارمحال وبختیاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی واحد تولیدی چهارمحال وبختیاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری