Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از الجزیره، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در نشست حزب "یمینا" اعلام کرد که از دنیای سیاست کنار می‌کشد و قصد کاندیدا شدن در انتخابات آینده کنست را هم ندارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از واگذاری ریاست حزب "یمینا" به «ایلیت شاکید» خبر داد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کنست صبح فردا پنجشنبه در شور دوم و سوم به طور نهایی منحل خواهد شد و پس از آن «یائیر لاپید» رسما نخست وزیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 687127 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل - نفتالی بنت خبر ویژه اسرائیل رژيم صهيونيستى

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اسرائیل نفتالی بنت خبر ویژه اسرائیل رژيم صهيونيستى رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: حمله اسرائیل به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، گوترش دوشنبه در دیدار با سرجیو ماتارلا رئیس جمهوری ایتالیا در مورد مذاکرات آتش‌بس در غزه گفت: این فرصتی است که نباید آن را از دست داد.

وی همچنین درباره احتمال حمله رژیم صهیونیستی به رفح گفت: حمله زمینی به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود زیرا تبعات انسانی ویرانگری خواهد داشت و تاثیرات بی‌ثبات‌کننده‌ای برای منطقه دارد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس دوشنبه در تماس تلفنی با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر و «سید عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر از موافقت حماس با پیشنهاد دوحه و قاهره درباره آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

«طاهر النونو» از رهبران حماس نیز گفت که با پیشنهادی که شامل برقراری آتش‌بس، بازسازی ویرانه‌ها، بازگشت آوارگان فلسطینی و آزادسازی اسراست، موافقت کردیم.

اندکی پس از موافقت حماس با طرح آتش‌بس، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه‌ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رای مثبت داده است.

براساس گزارش دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، کابینۀ جنگ این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به ادامه عملیات در رفح گرفت تا به ادعای خود «فشار نظامی بر حماس را برای آزادی اسرا و دستیابی به دیگر اهداف جنگ» ادامه دهد.

ساعاتی بعد رژیم صهیونیستی به رفح حمله کرد که بر اثر آن پنج تن از جمله یک کودک شهید شدند.

دیگر خبرها

  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • گوترش: حمله اسرائیل به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم