Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:56:49 GMT

آغاز به کار نمایشگاه صنعت ساختمان در شیراز

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۶۹۶۷

آغاز به کار نمایشگاه صنعت ساختمان در شیراز

ایسنا/فارس بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از عصر چهارشنبه ۸ تیرماه به مدت چهار روز در سایت نمایشگاهی فارس آغاز شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان  به مدت چهار روز در شیراز برگزار می شود.

به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، فرهادی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۹۰ شرکت فعال صنعت ساختمان از استان های فارس، تهران، شیراز، اصفهان، خراسان رضوی، گرگان، یزد، گلپایگان، خمین، آذربایجان شرقی، البرز و خوزستان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه هفتاد درصد مشارکت کنندگان غیر بومی هستند،ادامه داد: نمایشگاه صنعت ساختمان در مساحتی بیش از هشت هزار و ۲۰۰ متر دایر شده است که از این جهت یک آمار قابل توجه در صنعت نمایشگاهی کشور است. 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اضافه کرد: امروزه بیش از ۵۰ درصد در آمد خانوار سهم مسکن است؛ کاهش این هزینه ها مستلزم تولید و تثبیت بازار مسکن و جلوگیری از بروز شوک قیمت بخش های مختلف صنعت ساختمان، اجاره مسکن و پرهیز از اجرای هر گونه سیاست شوک آفرین در کنار ارتقا سطح دانش فنی و تکنولوژی و استفاده ار معماری مدرن در این صنعت است.

او گفت: اصلاح قانون مالیات بخش مسکن و همچنین فاصله گرفتن از روش های سنتی ساختمان سازی از طریق جایگزینی روش های نوین ساخت و ساز به موازات پیشرفت های علمی و فنی  می تواند آینده بهتری  را برای این صنعت مهم رقم بزند.

فرهادی گفت: این نمایشگاه با هم افزایی و برقراری ارتباط بین چرخه تولید، توزیع و مصرف،پیام آور رونق این صنعت و تحقق اهداف مورد نظر است.

او ادامه داد: به منظور حمایت از صنعت ساختمان و فعالان این حوزه،نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با هدف فراهم سازی فرصت رقابت فنی و سالم ،عرضه دستاوردها و توانمندی ها، تبادل دانش و تجربه، ارتباط مستقیم بین صنعتگران این عرصه و حذف واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین الملی فارس با بیان اینکه این رویداد در سالن های حافظ،نرگس، سرو، بهار و ملاصدرا برگزار می شود، گفت: علاقه مندان و متخصصان صنعت ساختمان می توانند تا روز شنبه یازدهم تیر ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نمایشگاه صنعت ساختمان فارس شرکت نمایشگاه های بین صنعت ساختمان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور

تین نیوز

گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعطا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شیراز گفت: امروز مستکبران جهانی در این اندیشه هستند که صنعت هوانوردی جمهوری اسلامی ایران چگونه توانسته با وجود تحریم های ناجوانمردانه سرپا بایستد و مطابق استانداردهای جهانی عمل کند.

محمدی بخش افزود: استان فارس امروز می تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است.

وی بیان کرد: در حوزه کارگو باید برای فرودگاه های فارس برنامه ریزی شود تا با حمل و نقل هوایی شاهد صادرات محصولات درجه یک این استان به کشورهای همسایه باشیم.

محمدی بخش اظهار کرد: این افتخار را داریم که اعلام کنیم از بوموسی تا سراوان شاهد برقراری پروازهای مسافری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک با افتتاح رادار تنگ ریز فارس، مردم در جریان اهمیت این پروژه و اقدام جهادی رزمندگان خط مقدم صنعت هوانوردی قرار خواهند گرفت.

آسمان ایران در امنیت کامل است

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: آسمان ایران در امنیت کامل به سر می برد و در شرایطی که اخیرا اسرائیل مورد هجوم رزمندگان ایرانی قرار گرفت، هزاران پرواز در شیراز و سایر فرودگاه های ما انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی