Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آزمون هر دو گروه آزمایشی در نوبت صبح برگزار می‌شود.

شمار داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی کنکور سراسری امسال در استان سمنان سه هزار و ۲۵۹ نفر و گروه علوم ریاضی و فنی یک هزار و ۵۹۴ نفر هستند.

نماینده سازمان سنجش در برگزاری آزمون‌های سراسری در استان سمنان گفت: کنکور سراسری در چهار حوزه دانشگاه سمنان با چهار هزار و ۵۰۰ داوطلب، دانشگاه صنعتی شاهرود با پنج هزار و ۱۴۷ داوطلب، دانشگاه دامغان با یک هزار و ۶۴۲ داوطلب و دانشگاه گرمسار با یک هزار و ۲۲۳ داوطلب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملک زاده  می گوید:تعداد داوطلبان کنکور سال ۱۴۰۱ در استان سمنان افزایش هفت درصدی نسبت به سال قبل دارد.
داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه هشتم تیر آزمون داده اند.

گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه نهم تیر هم اکنون در حوزه‌های امتحانی هستند.

گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه دهم تیر و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه یازدهم تیر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند

اسماعیل چمنی در حاشیه برگزاری آزمون سراسری در اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون طی دو روز پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح روز پنجشنبه با ۷ هزار ۹۱ داوطلب، گروه آزمایشی علوم ریاضی صبح روز پنجشنبه با یک هزار و ۳۶۱ داوطلب، گروه آزمایشی هنر عصر روز پنجشنبه با ۶۹۹ داوطلب، گروه آزمایشی زبان‌های خارجی با یک هزار و ۴۰۹ داوطلب و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه با ۱۱ هزار و ۲۵۴ داوطلب در استان اردبیل برگزار می‌شود.

چمنی ادامه داد: مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۳ هزار و ۱۷۹ داوطلب زن و ۸ هزار و ۶۳۵ داوطلب مرد جمعاً ۲۱ هزار و ۸۱۴ داوطلب در شهرستان اردبیل ۳ حوزه دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه پیام نور اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد، گرمی، مشگین شهر و خلخال برگزار می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل گفت: جلسه هماهنگی آزمون سراسری نوبت اول نیز طی روزهای اخیر برگزار شد و همه تمهیدات لازم برای برگزاری امن، سالم و عدالت محور این آزمون در تمامی حوزه‌های امتحانی اندیشیده شده است.

چمنی تصریح کرد: استانداری، فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، شرکت توزیع نیروی برق، صدا و سیما و سایر ارگان‌ها در برگزاری آزمون دخیل هستند.

وی با بیان اینکه به منظور رفاه حال خانواده‌های داوطلبان پارکینگ و مساجد دانشگاه‌ها برای استقرار خانواده‌ها آماده شده است، گفت: نتیجه آزمون نوبت اول در قالب کارنامه حاوی نمرات خام داوطلبان خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: نوبت دوم آزمون نیز ۷ و ۸ تیرماه سالجاری برگزار و نتیجه آن نیمه دوم مردادماه اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088648

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • آغاز ماراتن کنکور داوطلبان رشته علوم تجربی در قم
  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی