Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@10:46:23 GMT

لوکاکو: تمام فصل قبل با اینتر در تماس بودم!

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۶۷۵۵۸

لوکاکو: تمام فصل قبل با اینتر در تماس بودم!

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت ستاره بلژیکی به اینتر دیشب رسمی شد و روملو لوکاکو به صورت قرضی با حقوق هشت میلیون یورویی به اضافه پاداش بازگشته و در واقع کاهش 35 درصدی دستمزد را برای نهایی شدن این انتقال پذیرفته است. روملو لوکاکو که فصل جدید پیراهن شماره 90 را بر تن خواهد کرد، مدعی شد برای این انتقال با تمام توان تلاش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روملو لوکاکو گفت: "احساس بسیار خوبی داشته و به روزهایی که یک سال پیش با اینتر سپری کردم، فکر می کنم. آن روزها لحظات بزرگی برای تیم، هواداران و شخص من بود. اینتر چیزهای زیادی به من داد و حالا امیدوارم که حتی بهتر از قبل بازی کنم. من و استیون ژانگ در مورد چیزهای زیادی صحبت کردیم و ابتدا بازگشت به اینتر برای من غیرممکن به نظر می رسید، اما این کار را انجام دادیم. پس باید از رئیس نیز تشکر کنم که به تلاش خود ادامه داده و معتقد بود که این انتقال امکان پذیر است.

ما در نهایت این کار را انجام دادیم و من بسیار خوشحالم. حضور در اینتر برایم مثل بازگشت به خانه است. فکر می کنم من و خانواده ام به لطف هواداران و هم تیمی هایم در میلان واقعا خوشحال بودیم و همه از روز اول انتقالم به من کمک کردند. وقتی به انگلیس رفتم خانه ام در میلان را نگه داشتم که این خودش معنای زیادی دارد. محبت هواداران و هم تیمی هایم و همچنین فرصتی برای همکاری با سرمربی، من را به بازگشت متقاعد کرد و من در تمام فصل گذشته با سیمونه اینزاگی در تماس بودم.

من دیدم که اینتر در فصل گذشته بسیار خوب بازی کرد و حیف که آنها نتوانستند اسکودتو را ببرند، اما آنها دو جام بسیار مهم (کوپا و سوپرکاپ ایتالیا) را فتح کردند. بازیکنان پیشرفت زیادی داشتند و ما باید به همین روند ادامه دهیم.

من عملا با همه بازیکنان برای بازگشت صحبت کردم و از همه آنها تشکر می کنم، زیرا می خواستم به اینجا برگردم، اما آنها نیز برای بازگشت من هم تلاش کردند. من باید از آنها تشکر کنم، زیرا آنها مانند یک خانواده و برادران من هستند. من یک بازیکن فردگرا نیستم، همیشه به تیم فکر می کنم. من می‌خواهم اینتر برنده شود و هر کاری که ممکن است در تمرین و در زمین انجام خواهم داد تا به باشگاه کمک کنم تا به این هدف برسد. من خوشحالم که به اینتر برگشتم و هر روز تمام تلاشم را خواهم کرد تا دوباره هواداران و هم تیمی هایم را خوشحال کنم."

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل روملو لوکاکو به یوونتوس (آاس رم 1-0 یوونتوس)

روملو لوکاکو گل اول رم مقابل یوونتوس را به ثمر رساند.

دانلود (3.3MB)

دیگر خبرها

  • گل روملو لوکاکو به یوونتوس (آاس رم 1-0 یوونتوس)
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!