Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست فدراسیون فوتبال ایران گفت: اگر تحریم‌های ظالمانه هر چه زودتر برداشته شود و بتوانیم منابع مالی را از فیفا دریافت کنیم، بدون شک بخش بسیار خوبی در اختیار استان‌ها قرار خواهیم داد.

میرشاد ماجدی، چهارشنبه شب ۸ تیر در حاشیه مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات فوتبال خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم بعد از این مراسم شاهد اتفاقات خوبی برای استان باشیم و با همتی که وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون به این هیات خواهد داشت بتواند بازپروری خود را به دست آورده و شاهد حضور جوانان خوب استان در سطوح مختلف تیم‌های فوتبال باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: امسال در فدراسیون فوتبال، بحث جام جهانی را داریم و برنامه‌ها نشات گرفته از بودجه‌ای است که باید در اختیار فدراسیون قرار بگیرد.

وی با تاکید بر کمک به خراسان جنوبی در بحث اقدامات اجرایی، برنامه‌های توسعه، استعدادیابی و موضوع عمرانی، تصریح کرد: میزان اعتبار اکنون مشخص نیست، اما هرچه سریعتر هدایت منابع مالی از سمت فیفا به فدارسیون انجام شود زودتر بودجه در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت.

سرپرست فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه باوجود اشتیاق و میل مردم خراسان جنوبی به ویژه نسل جوان آن به فوتبال، این استان هنوز نتوانسته پتانسیل اصلی خود را نشان دهد، یادآور شد: افرادی که برای رأی مجمع انتخاباتی خراسان جنوبی حضور پیدا کردند قلب و ذهن آنان برای فوتبال این استان می‌تپد تا بهترین انتخاب برای این استان اتفاق بیفتد، بنابراین منتظر اتفاقات خوب هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی فدراسيون فوتبال ميرشاد ماجدي خراسان جنوبي وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال ایران ایسنا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه

امتداد -بر اساس احکام بودجه، امسال ۱۹ میلیارد دلار برای حمایت از تولید وارد صندوق توسعه خواهد شد و ۱۰۰ همت به سرمایه بانک مسکن برای جهش تولید مسکن تزریق می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،‌ نگاهی به احکام بودجه ۱۴۰۳ در خصوص حمایت از تولید نشان میدهد از کانالهای متفاوت شامل تخصیص مستقیم منابع دولتی و ارائه تسهیلات ریالی و ارزی، برنامه حمایت از تولید در دستور کار دولت و مجلس قرار خواهد گرفت.

درگام نخست از ۳۱ هزار میلیارد تومان منابع مستقیم لحاظ شده برای حمایت از تولید ۷۰ درصد در اختیار استانها قرار خواهد گرفت. بر این اساس به هر استان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.۳۰ درصد مابقی نیز در اختیار دولت قرار خواهد گرفت. وقتی این منابع با تسهیلات بانکی تلفیق میشود به ۹۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت تبدیل خواهد شد.

۱۰۰همت به سرمایه بانک مسکن تزریق میشود

در سال جاری سرمایه بانک مسکن حدود ۱۰۰ همت افزایش خواهد یافت که از این فضا برای جهش تولید مسکن در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

واریز ۱۹ میلیارد دلار به صندوق توسعه

همچنین در سال ۱۴۰۳ حدود  ۱۹  میلیارد دلار از محل فروش نفت؛ وارد صندوق توسعه ملی می‌شود که این رقم به عنوان تسهیلات در اختیار بخش خصوصی در جهت ارتقا تولید قرار خواهد گرفت.

۶۴۰ همت سرمایه گذاری مستقیم شرکتهای دولتی نیز از دیگر کانالهای اصلی ارتقا تولید در کشور خواهد بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه