Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: ۷۵ روستای این استان، هدف طرح ۳۱۳ قرار گرفته است.

وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در گسترش طرح ۳۱۳ به منظور رفع محرومیت زدایی از روستاهای استان و رفع مشکلات ساکنان آن گفت : طی سال قبل ۱۴ روستای این استان هدف طرح فرهنگی ۳۱۳ قرار گرفت که با توجه به برکات اجرای این طرح این رقم امسال به بیش از ۷۵ روستا افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: طرح ۳۱۳ به منظور بهره گیری از ظرفیت روحانیون و حوزه‌های علمیه در جهت خدمت رسانی به ساکنان روستاهای محروم و کنترل آسیب های اجتماعی در حال اجرا است.

وی با یاد آوری اینکه این طرح اکنون با همکاری روحانیون حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی اجرا شده است، بیان داشت: ۳۰ نفر از این افراد روحانیون طرح هجرت و ۴۵ نفر نیز روحانیون مستقر در روستا و امامان جماعت هستند که در این طرح با این نهاد همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تصریح کرد: ارتقاء فکری و فرهنگی خانواده‌ها، شناسایی استعداد فرزندان و خانواده‌ها در زمینه های قرآنی و تحصیلی، کاهش آسیب های اجتماعی، برگشت خانواده ها و زندگی دوباره و استفاده از ظرفیت خیران را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد طرح ۳۱۳ خیرین آسیب های اجتماعی طرح فرهنگی ۳۱۳ خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان