Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حکمی از سوی رئیس سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، در حکمی از سوی علی‌محمد قادری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور، علی نصیری به عنوان مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم علی نصیری، مدیرکل جدید این اداره کل آمده است: "نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری منصوب می‌گردید. با عنایت به تکالیف محوله و سیاست‌های راهبردی سازمان در عرصه‌های رفاه و تولی‌گری سلامت اجتماعی و در راستای توانمندسازی و خدمت‌رسانی هدفمند به آحاد جامعه هدف معزز انتظار می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات درون و برون سازمانی حداکثر ظرفیت و توان خویش را در راستای ارتقاء بهره‌وری و تقویت جایگاه و اهداف سازمان، با نگرش جامع، راهبردی و مبتنی بر برنامه‌های تحولی و اثربخش به کار بندید. توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسالت می‌نمایم. "

به گزارش تسنیم، پیش از این علی نصیری به مدت 4 ماه در سمت سرپرست اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت بود که از این پس به عنوان مدیرکل این اداره فعالیت می‌کند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان منصوب شدمدیرعامل جدید شرکت برق استان ایلام منصوب شداستاندار هرمزگان 2 مشاور جدید منصوب کر

وی دارای دکترای روانشناسی است و فعالیت در معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان و سرپرست دفتر بازرسی بهزیستی استان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/7540/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری