Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-برنامه «از آسمان» در تازه‌ترین قسمت خود که امروز پنجشنبه 9 تیر روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود به سراغ زندگی شهید سید مصطفی موسوی یکی از جوان‌ترین شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) رفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «از آسمان» در روایت این هفته‌اش گوشه‌هایی از زندگی این بزرگمرد دهه هفتادی را به تصویر کشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدی که تنها سه روز پس از بیستمین سال‌گرد تولدش در شهر العیس سوریه به شهادت رسید.جوان‌ترین شهید مدافع حرم ایرانی در قاب «از آسمان» این هفته
در این برنامه با پدر، مادر، دوستان و همرزمان شهید سید مصطفی موسوی گفت‌وگو شده تا به ویژگی‌های مختلف زندگی ایشان نگاهی ویژه شود.
 «از آسمان» تنها برنامه مستمر حوزه حماسه، جهاد و شهادت سیماست که بیست و سومین سال تولیدش را سپری می‌کند.
این برنامه کاریست از گروه معارف شبکه دو به تهیه‌کنندگی امیر خورشیدی فر که امروز 9 تیر ساعت 13:30 روانه آنتن می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش

محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش سیما و علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود با هم دیدار و گفتگو کردند.در این نشست به جایگاه ویژه میراث پرشکوه شعر فارسی که گنجینه بی نظیر معرفت واخلاق و زیبایی و معنویت است، جایگاه شایسته شعر در بخش‌های گوناگون، موسیقی ملی و آیینی و انقلابی در برابر ابتذال اشاره و در جهت تولید و ارتقاء آثار مرتبط و همکاری گسترده‌تر فی مابین بحث و گفتگو شد.

 قاسمی گفت: با عنایت به اهمیت زبان و ادبیات فارسی و ضرورت سیاست گذاری و برنامه ریزی در این خصوص و با توجه به اهداف، ماموریت‌ها و اولویت‌ها، شبکه آموزش سیما آمادگی دارد تا در خصوص ادبیات فارسی، شعر و موسیقی اصیل ایرانی هر گونه همکاری لازم با دفتر شعر و موسیقی و سرود و دیگر مجموعه‌ها و نهاد‌ها را به عمل آورد.

همچنین گسترش فرهنگ و ادبیات فارسی، بهره گیری از ظرفیت اقوام و موسیقی فولکلور و محلی، آواز، تصنیف و مناجات خوانی، ارتباط و تعامل با شبکه نوای موسیقی و شعر اداره کل، پایش و تولید برنامه‌های جدید، تخصصی و فاخر در این حوزه‌ها و آموزش صحیح و تخصصی شاعری، نویسندگی و برنامه ریزی برای تولید مشترک برنامه شیر و شکراز دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو و در دستور کار طرفین قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • رکوردار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی