Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شکری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گشت مشترک با حضور بازرسان جهاد کشاورزی، تعزیرات، بهداشت، استانداری و بسیج اصناف در ۲ نوبت صبح و عصر انجام گرفته و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون پرونده تعزیری برای ۳۳۱ واحد نانوایی تشکیل شده و همچنین ۴۴۹ واحد نیز کسر سهمیه آرد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون جهاد کشاورزی ایلام از پلمب ۱۵ واحد نانوایی در ایلام خبر داد و گفت: واحدهای نانوایی که به دلیل تکرار تخلفات و تذکرات در گشت های مشترک توجهی به اصلاح تخلف نکرده بودند، نیز پلمب شده اند.

شکری از تداوم نظارت بر بازار ، گشت و سرکشی از اصناف مختلف در استان خبر داد و گفت: امسال ۹ هزار و ۲۴۹ گشت مشترک در بازار توسط گروه های بازرسی انجام گرفته است.

وی یادآور شد: در این گشت های مشترک ۶۱۶ پرونده تعزیری برای متخلفان تشکیل شده است.

معاون جهاد کشاورزی ایلام عمده تخلفات انجام گرفته را نصب نکردن قیمت، گران فروشی، کم فروشی و سایر موارد مشمول تخلف اعلام کرد.

شکری با اعلام این خبر ‌که از نظر وجود اقلام اساسی اکنون در بازار مشکلی نداریم، اضافه کرد: همه سهمیه های اختصاص یافته به استان جذب شده اند. 

وی اظهار داشت: در بررسی های انجام گرفته برخی از واحدهای خرده فروشی با نبود نقدینگی برای تامین روغن خوراکی مواجه اند که نیاز است تامین سرمایه در گردش برای تامین برخی اقلام پیگیری شود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی ایلام هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی ایلام هدفمندی یارانه وزارت جهاد کشاورزی ایلام هدفمندی یارانه جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان، جشنواره پخت نان و غذا‌های نان پایه با مشارکت ۸۰ شرکت کننده از نانوایان، کشاورزان و اهالی روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

علی نجفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود گفت: این جشنواره باهدف معرفی نان‌های باکیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های باکیفیت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • داورزن هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد