Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماینر دستگاه استخراج ارز دیجیتال است و ماینینگ به فرایند استخراج ارز دیجیتال توسط دستگاه ماینر یا رایانه‌های قدرتمند گفته می‌شود. 

سردار محمدرضا هاشمی فر روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: پلیس اجازه نمی‌دهد که افراد سودجو با چنین اقداماتی بار مضاعفی به شبکه برق وارد کرده و موجب سلب امنیت و آرامش مردم به‌ویژه در این فصل گرم سال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در سال جاری موارد متعددی از استخراج غیرمجاز رمز ارز در منازل، کارگاه‌ها و اماکن دیگری توسط پلیس شناسایی و کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان افزود: به‌تازگی در ۲ عملیات درمجموع حدود ۵۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به ارزش حدود ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان اصفهان و برخوار کشف شد.

وی ادامه داد: سودجویان در سه منزل مسکونی و یک کارگاه اقدام به استخراج ارز دیجیتال به‌صورت قاچاق می‌کردند که دراین‌ارتباط چهار نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی استان شدند.

سردار هاشمی فر با اشاره به نقش مخرب فعالیت غیرقانونی این‌گونه دستگاه‌ها در نظام اقتصادی کشور و شبکه توزیع و برق‌رسانی به دلیل مصرف بیش‌ازاندازه برق گفت: پلیس در راستای وظایف قانونی، آمادگی کامل برای همکاری با نهادها سازمانهای مربوطه به‌ویژه وزارت نیرو در خصوص شناسایی و توقیف ماینرها و جمع آوری مزارع غیرقانونی استخراج ارزهای دیجیتال را دارد.

وی از شهروندان تقاضا کرد که در صورت شناسایی اماکنی که در آن به استخراج غیرقانونی رمز ارز پرداخته پلیس را مطلع کنند تا به‌فوریت در خصوص کشف دستگاه‌های ماینر و بازداشت استخراج‌کنندگان غیرقانونی رمز ارزها اقدام شود.

بنا بر اعلام مدیرت بحران استانداری اصفهان، در سال گذشته از ۸۰۲ محل ۱۲ هزار و ۳۵۲ دستگاه ماینر کشف شد.

برچسب‌ها رمز ارز اصفهان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رمز ارز اصفهان انتظامی رمز ارز اصفهان انتظامی استخراج ارز دیجیتال رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور

ایسنا/خراسان رضوی  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از شناسایی و برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در این شهرستان خبر داد.

محمد توحیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای تشدید نظارت بر اماکن غیرمجاز ارائه دهنده خدمات طب سنتی و پیرو گزارش مردمی، یک باب منزل که در آن فردی بدون مجوزهای علمی و قانونی مبادرت به ارائه خدمات طب سنتی(حجامت و زالو درمانی) می‌کرد، شناسایی شد.

وی با اشاره به اهمیت گزارش‌های مردمی در شناسایی مراکز غیرمجاز درمانی و مداخله‌گر افزود: در پی دریافت گزارش شهروندی، کارشناسان اداره نظارت بر درمان این معاونت از منزل مذکور واقع در محدوده میدان آزادی بازدید و صحت موضوع گزارش شده را تأیید کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خاطرنشان کرد: مدیر و کارشناسان نظارت بر درمان در معیت نماینده حقوقی و نماینده بازرسی دانشگاه و نیروهای پلیس امنیت اخلاقی و انتظامی با حضور در منزل فوق، وسایل و ملزومات غیرمجاز موجود در محل را ضبط کرده و فرد مداخله‌گر برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ضمن قدردانی از دقت نظر شهروندانی که با مشاهده تخلفات حوزه درمان، موارد را گزارش می‌کنند، یادآور شد: گزارش‌های مردمی کمک شایانی در شناسایی متخلفین و پیشگیری از مداخلات درمانی خواهد بود، لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف درمانی با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • (ویدئو) نجات ۱۶ توله خرس سیاه در خطر انقراض از استخراج کیسه صفرا
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم