Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا،رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در آیین بهره‌برداری از طرح توسعه کارخانه تولید شیشه ایمنی شهرکرد تاکید کرد: برای اجرای این طرح توسعه ۵۰۰ هزار دلار برابر ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری جدید ارزی در قالب خرید و واردات ماشین‌آلات شده است.

سجاد رستمی افزود: پروانه بهره‌برداری کارخانه تولید شیشه سکوریت در شهرکرد سال ۱۳۸۸ و جواز تاسیس تولید شیشه ایمنی در طرح توسعه این کارخانه سال ۱۳۹۷ صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی مجموع سرمایه‌گذاری برای احداث و راه‌اندازی کارخانه در ۲ مرحله را ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: از این مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در مرحله نخست و ۱۵۰ میلیارد ریال در طرح توسعه تامین و هزینه شده است.

وی یادآور شد: در مجموع برای راه‌اندازی و توسعه کارخانه تولید شیشه ایمنی در هر دو مرحله ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذار پرداخت شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم ۳۱ نفر فراهم شد که از این تعداد ۱۵ نفر در مرحله نخست و ۱۶ نفر در طرح توسعه مشغول به‌کار شده‌اند که با بهره‌برداری از طرح توسعه این کارخانه سالانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن انواع شیشه تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۹۶۶ واحد صنعتی فعال دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی کارخانه تولید شیشه میلیارد ریال بهره برداری طرح توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای هوا در شهرکرد و بلداجی سه درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران