Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرم مطهر حضرت سید علاء الدین حسین (ع) فرزند گرامی امام موسی کاظم (ع) هفتمین امام شیعیان جهان در شیراز و در نزدیکی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم (شاهچراغ) (ع) قرار دارد. این مکان مقدس در کلام مردم به آستانه شهره است.

رئیس هیات امنای آستان مقدس سید علاءالدین حسین (ع) شیراز با اعلام این مطلب گفت: با توجه به فرارسیدن ایام تابستان و شروع اوقات فراغت برنامه های جذابی به عنوان دورهمی دختران و پسران بهشتی ویژه کودکان ۹ تا ۱۸ سال در این آستان مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین سید محی الدین طاهری افزود: این برنامه ها در قالب دوره های علمی فرهنگی، فنی، تحصیلی، هنری، نظامی، ورزشی و تفریحی ویژه پسران و همچنین دوره های آموزش معارفی، مهارت های ساخت موشن و کلیپ با گوشی همراه، دوره های آموزشی هنری از جمله خیاطی، نقاشی روی پارچه، آشپزی، سفره آرایی و ورزشی ویژه دختران برنامه ریزی و اجرا می شود.
طاهری با بیان این که علاقه مندان می توانند برای شرکت در این کلاس های آموزشی و غنی سازی اوقات فراغت خود در تابستان ثبت نام کنند؛ گفت: آخرین مهلت ثبت نام دوازدهم تیرماه است و علاقه مندان می توانند جهت نام نویسی به حرم مطهر سید علاءالدین حسین (ع) شیراز  مراجعه کنند.
رئیس هیات امنا حرم‌مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) آغاز ویژه برنامه های دورهمی ایام تابستان را هجدهم تیر عنوان و تاکید کرد: این برنامه‌ها به همت مرکز اُفق و پایگاه مقاومت بسیج حرم مطهر اجرا می شود و شرکت کنندگان در در پایان ایام تابستان می توانند در اردوی سراسری این طرح نیز شرکت کنند.

برچسب‌ها فصل تابستان شیراز پسر نوجوان دختر نوجوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فصل تابستان شیراز پسر نوجوان فصل تابستان شیراز پسر نوجوان دختر نوجوان حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این مسابقات به یاد شهید سرافراز محمد معماریان و با شعار قرآن ناطق، تحقق وعده صادق برنامه‌ریزی شده و در دو روز به میزبانی موقوفه قرآنی سعدالحکما و اردوگاه تفریحی ملاصدرا در شهرستان کهک اجرا خواهد شد.

در مرحله آموزشگاهی این مسابقات که در آبان پارسال برگزار شد، بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز سطح مدارس استان در دو بخش دختران و پسران شرکت کردند و در مرحله نواحی آموزش و پرورش هم ۱۲ هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند و از این تعداد یک هزار نفر به مرحله استانی که مسابقات آن از امروز آغاز شد، راه یافتند.

برترین های این مرحله در دو بخش دختران و پسران به مرحله کشوری مسابقات که در مرداد سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • آمار داوطلبان پسر کنکور اعلام شد/ چرا دهه هشتادی حال دانشگاه رفتن ندارند؟
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت