Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با بیان اینکه این صندوق ظرفیت بیمه کردن ۱۰ میلیون نفر را دارد، گفت:  در حال حاضر هفت میلیون نفر در کشور عضو هیچ صندوق بیمه‌ای نیستند و تا قبل از رسیدن به سن ۵۰ سالگی باید از طریق این صندوق بیمه شوند.

به گزارش ایسنا، بیت‌الله برقراری روز پنجشنبه ۹ تیر ماه در ستاد راهبردی صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان ملایر اظهار کرد: سطح یک، درآمدشان یک میلیون تومان و در آخرین سطح یعنی سطح هشتم دو میلیون و ۶۶۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برقراری با بیان اینکه پس از گذشت ۱۶ سال از تاسیس این صندوق، تنها یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده فعال دارد، گفت: طی سال‌های گذشته آهنگ جذب بیمه‌ای در این صندوق بسیار کند بوده است.

وی تاکید: امسال در قالب تعاونی ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش قرار می‌گیرند  و ۳۰ هزار روحانی نیز از طریق این صندوق بیمه می‌شوند.
برقراری با بیان اینکه مشاغلی همچون خیاطان نیز در قالب مشاغل فصلی تحت پوشش بیمه این صندوق قرار می‌گیرند، افزود: اراده ما بر این است که سالانه بتوانیم یک میلیون نفر را از طریق صندوق بیمه اجتماعی بیمه کنیم.

وی با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ظرفیت بیمه کردن ۱۰ میلیون نفر را دارد، گفت:  در حال حاضر هفت میلیون نفر در کشور عضو هیچ صندوق بیمه‌ای نیستند و تا قبل از رسیدن به سن ۵۰ سالگی باید از طریق این صندوق بیمه شوند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور حوزه تامین اجتماعی و اشتغال و رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را حوزه‌ای بسیار گسترده دانست و خاطرنشان کرد: معیشت، بیمه، درمان و عدالت همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و دولت سیزدهم است و تمام تلاش ما حرکت در تحقق این اهداف است.

وی با بیان اینکه عدم تبیین فعالیت‌ها و اهداف این صندوق از دولت قبل به ما به ارث رسید، یادآور شد: از هر منظری باید برای تبیین این صندوق استفاده کنیم پس ضروری است که مدیران و مسئولان، شورای هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را جدی بگیرند.

برقراری به تاسیس این صندوق در سال ۱۳۸۴  اشاره و بیان کرد: جمعیت هدف این صندوق یک سوم یعنی معادل حدود ۳۰ میلیون نفر است که با گذشت ۱۶ سال تنها یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش این صندوق قرار گرفته‌اند که حدود سالانه یک درصد است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور تاکید کرد: با افزایش تعداد بیمه‌شدگان باید برای رفع فقر مطلق تلاش کنیم.

وی به برگزاری اخیر اجلاس سراسری اشاره و خاطرنشان کرد: طی این اجلاس تفاهم‌نامه‌های خوبی با هدف تحت پوشش قرار دادن جمعیت آرمانی و انقلابی و جامعه هدف منعقد شد.

برقراری ضمن اشاره به طرح های جدید صندوق، تصریح کرد: در صدد در نظر گرفتن بیمه تکمیلی برای بازنشستگان مستمری و از کار افتادگی صندوق هستیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با بیان اینکه بودجه صندوق بیمه اجتماعی در سال گذشته یک‌هزار میلیارد تومان بوده است، اضافه کرد: امسال رقم بودجه این صندوق افزایش ۴۰ درصدی داشت و به یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمه عشایر صندوق بیمه کشاورزان استانی اجتماعی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر کشور میلیون نفر یک میلیون تحت پوشش بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه

ایسنا/لرستان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان گفت: ۶۲۳۸ نفر مشمول ماده ۲۱ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، مادران غیرشاغل روستایی و عشایری استان که دارای سه فرزند و بیشتر هستند، در صندوق ثبت‌ نام کرده‌اند.

محمدرضا عسگریان امروز (دهم اردیبهشت ماه) در جلسه ستاد جوانی جمعیت که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه مادران غیرشاغل روستایی و عشایری استان که دارای سه فرزند و بیشتر هستند به‌صورت رایگان در این صندوق تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند، اظهار کرد: تعداد مادران مشمول ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در لرستان ۸۶ هزار و ۱۹۲ نفر است که تعداد مشمولان دارای فرزند سوم سال ۱۳۹۶ به بعد ۱۹ هزار و ۸۶۰ نفر اعلام شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت صندوق در لرستان برای پیش ثبت‌ نام از واجدان شرایط آمادگی دارد و مشمولان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کارگزاری یا سایت WWW.ROOSTAA.IR  نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند، ادامه داد: با توجه به اولویت‌بندی ثبت‌ نام مشمولان از سوی ستاد ملی جمعیت، مرحله پیش‌ ثبت‌ نام نخست مربوط به مادرانی است که تاریخ تولد فرزند سوم و فرزندان بعدی آنها، از تاریخ اول فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد.

او بیان کرد: براساس قانون این مادران غیرشاغل به مدت هفت سال بیمه رایگان می‌شوند و برای این کار ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در کشور در نظر گرفته شده است.

عسگریان افزود: فرمانداران، بخشداران و دهیاران در شهرهای استان می‌توانند کمک حال صندوق باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه