Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه در استان  خراسان جنوبی، آژیر خطر پیری موجب شد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۰ به تصویب برسد، بر اساس ماده ۵۶ این قانون سقط جنین ممنوع است و مجازات‌هایی در این زمینه  برای آن پیش بینی شده است اما هستند افراد سودجو و پزشک نما‌هایی که حاضرند به خاطر منافع مالی دست به این عمل غیر قانونی بزنند که در روز‌های اخیر سازمان اطلاعات سپاه یک باند سه نفره سقط جنین را در شهر بیرجند شناسایی و دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد با تبلیغ در صفحات اینستاگرامی به نام پزشکان قلابی، اقدام به تجویز دارو‌های سقط جنین می‌کردند و حتی برای باور پذیر کردن تبلیغات خود از شگرد‌های مختلفی استفاده می‌کردند.

این افراد سودجو که داروها‌ی غیرمجاز را با ۲۰ برابر قیمت به مردم می‌فروختند فاقد هرگونه سواد پزشکی و تخصص در این زمینه  هستند و تاکنون به انجام چندین مورد سقط جنین اعتراف کردند و به عوارض خطرناک و جبران ناپذیر این داروها اذعان دارند. 

در قانون جوانی جمعیت، مجازات‌های سقط جنین، فروش دارو و تبلیغ در این زمینه تشدید شده است.

انتهای پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس

کلیدواژه: سقط جنین سقط جنین جلوگیری از سقط جنین سقط جنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: هر زمان که جلوتر برویم عظمت اسلام را بهتر خواهیم دید و ملت‌ها بیدار خواهند شد و این بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد و لذا اراده ملت ایران در عملیات وعده صادق خود را نشان داد.

حجت الاسلام محسن نوفرستی، امروز جمعه، ۷ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: در عملیات  وعده صادق نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام نوفرستی افزود: در مسئله عملیات موشکی به عین الاسد هم آمریکایی‌ها علی‌رغم هشدارهایی که دادند، هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند، امروز هم بعد از عملیات وعده صادق نیز رژیم صهیونیستی اگر می‌توانست کاری انجام می‌داد.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: هر زمان که جلوتر برویم عظمت اسلام را بهتر خواهیم دید و ملت‌ها بیدار خواهند شد و این بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد و لذا اراده ملت ایران در عملیات وعده صادق خود را نشان داد.

وی بیان کرد: با توجه به روز جهانی کارگر و اینکه کار و تلاش یکی از مسائل مهم دین اسلام است لذا هر انسانی اهل کار و تلاش باشد نتیجه آن را می‌بیند و اسلام‌ هرگز تنبلی و بی‌حالی را نمی‌پذیرد.

حجت‌الاسلام نوفرستی ادامه داد: اسلام نه تنها کار و تلاش بلکه بالاتر از آن یعنی جهاد را از انسان انتظار دارد و جهاد، کار و تلاشی است که در راه خداوند و برای مقابله با دشمنان رقم می‌خورد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امسال سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، افزود: نقش کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی بارز است.

وی گفت: ضمن گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری، امیدواریم نسل آینده که نسل انتظار است به گونه‌ای تربیت شوند تا زمینه‌ساز حکومت جهانی امام عصر(عج) باشند و رسالت ما در این زمینه بسیار سنگین است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به کشور پاکستان، گفت: سفر رئیس جمهور با وجود گروه‌های تروریستی در این کشور برای ما دستاوردهایی دارد، این حضور در مقابله با تحرکات گروه‌های تروریستی و همچنین در راستای اتحاد و انسجام بین دو کشور نقش موثری دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند