Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-دادستان تهران به همراه تیم 115 نفره قضایی از بندهای مختلف زندان رجایی‌شهر کرج بازدید و با زندانیان به صورت چهره به چهره گفت‌وگو کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، علی صالحی در ابتدای این بازدید با حضور در آشپزخانه و نانوایی زندان رجایی شهر نسبت به تغذیه و کیفیت نان تولید شده در این زندان، بررسی‌های لازم را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان تهران با حضور در بند‌های زندان رجایی شهر با تعدادی از مددجویان به صورت حضوری در داخل بند‌ها گفتگو کرد و پس از دریافت درخواست‌های زندانیان، دستوراتی مبنی بر بررسی مشکلات مطرح شده زندانیان صادر کرد.
صالحی و تیم قضایی همراه در این بازدید با برپایی میز خدمت در زندان رجایی شهر به صورت چهره به چهره با تمام زندانیان دیدار کرد و پس از دریافت شرح مشکلاتشان دستوراتی در خصوص کمک به زندانیان واجد شرایط صادر کرد.
وی با بیان اینکه انجام این بازدید در راستای سیاست‌های ابلاغی حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه انجام شده است، گفت: هدف از انجام این بازرسی‌ها، دیدار و ملاقات چهره به چهره با زندانیان است و بررسی درخواست‌های زندانیان و همچنین اقداماتی که می‌توانیم در جهت رفع مشکلات زندانیان داشته باشیم؛ مورد رسیدگی قضایی قرار خواهد گرفت.
دادستان تهران تصریح کرد: با حضور در بند‌های زندان رجایی شهر آخرین وضعیت این محل از نظر بهداشت و تغذیه و همچنین دیگر مسائل مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط سازمان زندان‌های تهران، اقدامات قابل توجهی از نظر بهداشتی در این زندان صورت گرفته است.
صالحی با تاکید بر اینکه هدف اصلی حضور در زندان رجایی شهر این است که این بازدید به صورت نمایشی نباشد، اظهار کرد: به تمام همکاران حاضر در این بازدید تاکید شد تا با حوصله، سعه صدر و همچنین با تکریم مددجویان، تمام درخواست‌های زندانیان زندان رجایی شهر مورد بررسی قرار گیرد و هرگونه ارفاق قانونی که قابلیت اجرایی برای زندانیان دارد را لحاظ کنند تا خروجی مثبتی در پایان این بازدید به دست بیاید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دادستان تهران زندان رجایی شهر دادستان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۶۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند