Web Analytics Made Easy - Statcounter

هندبال بانوان نیز به رشته‌های اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی که در حال حاضر در قونیه بسر می بردضمن بیان این مطلب ابراز داشت:پس از حذف هندبال بانوان ایران از حضور در بازیهای همبستگی که بر اساس رنکینگ از سوی مسئولین برگزاری بازیها اعلام شده بود این تصمیم با اعتراض ایران مواجه شد و بهمین منظور بصورت کتبی اعتراض خود را اعلام و بشخصه پیگر این موضوع بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به همین منظور در  نشستی که امروز با حضور سرپرستان کاروان ها در قونیه در حال برگزاری است پیگیر این موضوع بودم که در نهایت با توجه به نامه نگاری رسمی و اعتراض و صحبتهایی که بنده با مسئولین برگزاری رقابتها داشتم این موضوع با موافقت مسئولان برگزاری رقابتها قرار گرفت.

وی در خاتمه گفت: بدین ترتیب هندبال بانوان ایران نیز به رشته های اعزامی کشور مان اضافه و در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی قونیه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال بانوان کاروان اعزامی به قونیه بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع