Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، «اولاف شولتس» با تاکید بر کمک به اوکراین با ارسال سلاح‌هایی که به آن‌ها نیاز دارد، گفت، روسیه در جنگ خصمانه و وحشیانه خود، به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی اوکراین تعرض کرد.

شولتس در حاشیه نشست گروه هفت، افزود: کشور‌هایی که در این نشست حضور دارند و همچنین بسیاری از کشور‌های دیگر، کمک‌های خودشان را ارائه کنند تا اوکراین بتواند از خودش با کمک‌های مالی و انسانی دفاع کند؛ همچنانکه بایستی سلاح‌هایی را که اوکراین نیاز دارد، فورا در اختیار این کشور قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام ما آن است که به هر اندازه که ضروری است، این کار را ادامه دهیم تا اوکراین بتواند از خودش دفاع کند.

وی خاطر نشان کرد، آلمان به لطف مبالغ هنگفتی که برلین تصمیم گرفت برای تقویت توانمندی‌های نظامی اش سرمایه گذاری کند، دارای بزرگترین ارتش کلاسیک اروپا در ناتو خواهد شد. آلمان حدود ۸۰ میلیارد یورو در هر سال برای تقویت ارتش هزینه خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدر اعظم آلمان ارتش آلمان دولت آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان گفت: همانگونه که کشور ما در بخش نظامی پیشرفت کرده و می‌تواند عملیات وعده صادق را در یک اعلان رسمی انجام و به نتیجه برساند، باید در بخش اقتصاد نیز در همین تراز قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه دولت و دولتمردان به عملیات هوشمند و گسترده در بخش سامان دادن به اقتصاد کشور افزود: دولت، بانک مرکزی، وزارت امور خارجه و اقتصاد و بخش خصوصی باید در کنار هم قرار گیرند تا بتوانند اقدامات روشن و نقطه زن در داخل کشور علیه سوداگران اقتصادی و علیه دشمنان خارجی عملیاتی کنند.

وی گفت: باید با تشکیل مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور، رنج چند ساله تورم و کاهش ارزش پول ملی را به پایان رساند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه امروز خیابان‌های آمریکا و اروپا پر از نسلی است که آماده قیام همه جانبه برای دفاع از مظلوم هستند تصریح کرد: امروز نتیجه نامه رهبری به جوانان اروپا به نتیجه رسیده و جنبش دانشجویی با به دست گرفتن پرچم دفاع از مظلوم باعث شده دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دفاع از فلسطین قیام کنند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: درست است که فلسطین و غزه زیر آتش قرار گرفته و تاکنون در این منطقه ۱۰۰ هزار شهید و مجروح تقدیم جهان اسلام شده است، اما دنیا باید خود را برای تحولات بزرگی که در آینده نزدیک اتفاق می‌افتاد و نتیجه آن به رسمیت شناختن کشور فلسطین خواهد بود آماده کند.

کد خبر 6095662

دیگر خبرها

  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور تشکیل شود
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت
  • حکم دادگاه لاهه برای دستگیری نتانیاهو جدی است
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین