Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:15:18 GMT

۱۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۰۳۸۵

۱۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مأموران انتظامی کلانتری ۲۳ تعاون و پاسگاه سراب نیلوفر پس از اطلاع از وجود تعدادی ماینر غیرمجاز در یک واحد مسکونی در شهرک تعاون و خانه باغی واقع در روستای تازه آباد رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

مأموران پس از شناسایی اماکن یاد شده و هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌هایی جداگانه نسبت به انجام بازرسی‌های لازم اقدام و هر کدام هشت دستگاه مجموعاً ۱۶ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، در این راستا ۲ نفر هم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 5527462

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نیروی انتظامی کرمانشاه دستگاه ماینر رمز ارز غیرمجاز رمز ارز بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ایلام شیراز مواد مخدر ویروس کرونا سنندج بیرجند اردبیل قوه قضاییه آمار کرونا تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه متهمان در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه نگهداری مواد افیونی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی در کلانتری ۲۶ قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی محل حضور متهمان، به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات کاملاً هماهنگ موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۸۰۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در بازرسی دقیق از محل خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747948

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی