Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت گفت: از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان به توسعه بیمارستان‌ها اختصاص یافته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان سیدالشهدای اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۲۰ بیمارستان در کشور در دست تکمیل داریم که بهره برداری از آن‌ها اولویت وزارت بهداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از بیماری سرطان به عنوان یکی از مشکلات شایع در جهان یاد کرد و افزود: روز گذشته توافق شد هیچ تغییری در وضعیت تأمین دارو‌های سرطان از نظر ارز ترجیحی صورت نگیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه هنوز آمار دقیقی از مبتلایان به سرطان در کشور وجود ندارد، ادامه داد: امروزه مراکز متعددی برای پیشگیری و درمان سرطان بانوان در نظر گرفته شده است تا این بیماری در مراحل ابتدایی شناسایی شود و به کاهش و درمان مؤثر سرطان سینه بینجامد.

در بازدید وزیر بهداش از بیمارستان سیدالشهدای اصفهان، طرح‌های توسعه خدمات تخصصی این بیمارستان، توسعه خدمات درمانی، توسعه بخش‌های بالینی، توسعه خدمات رادیو آنکولوژی و توسعه خدمات تشخیصی افتتاح شد.

گفتنی است، ساخت، تجهیز و راه اندازی اتاق آماده سازی ایمن و استاندارد داروی شیمی درمانی با زیر بنای ۶۰ متر مربع و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال با کمک خیرین، احداث ساختمان توسعه بخش رادیو انکولوژی با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال با زیر بنای ۱۰ هزار متر مربع، بهره برداری از دستگاه سی تی سیمولاتور با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و تجهیز و بهره برداری از بخش پیوند سلول‌های بنیادی با ۶ تخت استاندارد و قابلیت پیوند اتولوگ و آلوژن با زیر بنای ۵۲۰ متر مربع با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و بازسازی بونکر شماره ۲ و همچنین نصب، راه اندازی و بهره برداری از دستگاه شتاب دهنده توموتراپی (Radixact۹) با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال، از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان تخصصی شهدای اصفهان به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر بهداشت سرطان بیمارستان بهره برداری میلیارد ریال توسعه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی