Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@20:52:01 GMT

مرغ‌های اندونزی راهی سنگاپور شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۱۷۰۳

مرغ‌های اندونزی راهی سنگاپور شد

آژانس غذای سنگاپور اعلام کرد که اندونزی به عنوان منبع جدیدی از گوشت مرغ منجمد، سرد و فرآوری‌شده برای سنگاپور تایید شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از تایمز، آژانس غذای سنگاپور افزود که جوجه‌ها از موسسات تایید شده اندونزی می‌توانند وارد شوند. منابع موجود سنگاپور شامل برزیل، تایلند و استرالیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریس فو، وزیر پایداری و محیط زیست سنگاپور گفت که افزودن اندونزی به فهرست ۲۰ کشور معتبر سنگاپور برای واردات مرغ، گامی رو به جلو برای تلاش‌های این منطقه برای تنوع بخشیدن به منابع و افزایش انعطاف‌پذیری عرضه مواد غذایی است.

او افزود: تامین جهانی همچنان با عدم قطعیت مواجه خواهد شد و ما باید از نظر روانی برای اختلالات بیشتر و نوسان قیمت‌ها آماده باشیم.

در حالی که دولت برنامه‌ریزی بلندمدت و اقدامات پیشگیرانه را برای محافظت از عرضه موادغذایی سنگاپور انجام می‌دهد، مصرف‌کنندگان و صنایع‌غذایی نیز نقش مهمی را ایفا می‌کنند. انعطاف‌پذیری در انتخاب غذا و تمایل به روی آوردن به محصولات جایگزین در صورت لزوم به افزایش انعطاف‌پذیری سنگاپور کمک می‌کند.

طبق آمار آژانس موادغذایی سنگاپور، ۳۴ درصد از عرضه مرغ سنگاپور از مالزی تامین می‌شود و بیشتر مرغ‌ها به صورت زنده وارد شده و در آنجا ذبح می‌شوند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: اندونزی ، سنگاپور ، مرغ

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اندونزی سنگاپور مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم مسئولیت پذیری تیپاکس

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آنچه که ما این روزها از عملکرد پست می شنویم عملکرد مثبت و سرعت عمل در ارسال محموله های پستی از سوی شرکت پست است اما گاهی برخی از شرکتهای پستی با بی مسئولیتی موجب نارضایتی مشتریان را فراهم می کنند شهروند خبرنگاری در پیامی درباره این موضوع صحبت کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما

بعد از ۸ روز تاخیر کالا تازه میرسه به شهر، میدن به پستچی ،پستچی زنگ میزنه به گوشی وشی خاموشه، بدون مراجعه به آدرس ظرف دو ساعت کالا برگشت داده میشه به مبدا، و جالبه که درحالی که کالا برگشت داده شده به مبدا ساعت ۹ شب که ساعت کاری نیست اس ام اس میاد که شما کالا را تحویل گرفتید درحالی که نه مشخصه که کدوم پستچی به چه آدرسی کالا رو برده ، پشتیبانی هم برای اینکه از سر خودش باز کنه عصر روز جمعه یه تماس ۵ ثانیه ای روی گوشی انداخته و حتی فرصت جواب دادن ندادن که بعدا بگن شما خودت جواب ندادی ، توز سامانه اینماه شکایت ثبت میکنیم از عدم ارسال کالا حتی جواب نمیدن ، اینهمه شاکی هم هست اما هیچ شبکه خبری حاضر نیست خبری پوشش بده

دیگر خبرها

  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • حماس: پاسخ رسمی تل‌آویو به پیشنهاد‌های خود را دریافت کردیم
  • حماس : پاسخ رسمی تل آویو به پیشنهادهای خود را دریافت کردیم
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان