Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@05:01:49 GMT

شماره پیراهن ژسوس در آرسنال مشخص شد؛ شماره 9

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۱۸۷۰

شماره پیراهن ژسوس در آرسنال مشخص شد؛ شماره 9

به گزارش "ورزش سه"، گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی، با قراردادی 55 میلیون یورویی منچسترسیتی را ترک کرده و به آرسنال ملحق شده. آرسنال تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی او را به هواداران باشگاه معرفی خواهد کرد. اما پیش از اعلام رسمی آرسنالی شدن ژسوس، تصاویری از او به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد مهاجم برزیلی فصل آینده با چه شماره پیراهنی در آرسنال بازی خواهد کرد؛ پیراهن شماره 9.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریل ژسوس در پنج سال و نیم حضور خود در سیتی دوران موفقی را پشت سر گذاشت. او برای سیتیزن‌ها 95 گل به ثمر رساند و چهار بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد. او از فصل بعد در لندن و برای آرسنال به میدان خواهد رفت.

درحالیکه آرسنالی‌ها احتمالا امروز ژسوس را رسما به عنوان بازیکن جدیدشان معرفی می‌کنند، تصاویری از حضور او در استادیوم امیریتس منتشر شده که نشان می‌دهد توپچی‌ها کدام پیراهن را برایش کنار گذاشته‌اند. پیراهن شماره 9. پیراهنی که از زمان جدایی الکساندر لاکازت از آرسنال در اختیار کسی قرار نداشت.

تصاویر منتشر شده از ژسوس در امیریتس؛ با پیراهن شماره 9

پیش از لاکازت، پیراهن شماره 9 آرسنال در اختیار بازیکنانی مثل لوکاس پرز، لوکاس پودولسکی، چو یونگ پارک، ادواردو و خولیو باپتیستا بوده. حتی اگر به سالهای قبل‌تر نگاه کنیم بزرگان دیگری را با این پیراهن خواهیم دید. بازیکنانی مثل خوزه آنتونیو ریس، داوور شوکر، نیکلاس آنلکا و پل مرسون.

ژسوس البته به پوشیدن پیراهن شماره 9 عادت دارد. او در سه فصل گذشته برای سیتی با این شماره بازی می‌کرد. البته او برای سیتی و باشگاه سابقش پالمیراس با پیراهن شماره 33 هم بازی کرده بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیراهن شماره 9

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی